hugRmunR Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Da henviser jeg deg igjen til wikipediasiden jeg linket til. Nu-metall er like mye metall som det du ramset opp. Selv om du kanskje ikke er enig. Å bruke wiki som kilde er jo bare idiotisk. Hvem som helst kan skrive hva de vil der, noe du garantert vet fra før. Det at du ikke klarer å tolke det jeg skriver er faen ikke mitt problem =P (eller jo, kanskje, jeg er ikke verdens flinkeste til å formulere meg ^^) Endret 31. oktober 2009 av Northern Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 "Carlingstilen". Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 HAter egentlig alt av emo kids. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ed Hardy klær, dæven, mann! Overprisa junk... HVa er Ed HArdy klær ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ed Hardy klær, dæven, mann! Overprisa junk... HVa er Ed HArdy klær ? Dette: http://edhardyshop.com/ Ser ut som man har tatt med seg klærne til tattoo ronny som har gått bananas med "stilige" motiv Er forøvrig enig. Har til overs å se et ed hardy plagg som jeg ikke har misslikt. Lite knippe av det jeg ikke liker: Leopardmønster Bling bling på sko o.l. Skitne sko Fargen som hverken er rosa,rød, oransje eller "hudfarget" (Store) hull i jeans Endret 31. oktober 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hjelpes...det likte jeg ikke, det er sikkert. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Sko med høye hæler. Blanke sko. Knehøye boots. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ed Hardy klær, dæven, mann! Overprisa junk... helt enig. folk tror at jo mer trykk de har på klæra, jo kulere er de. det er bare jævlig jalla og flaut å se. Lenke til kommentar
314 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fargen som hverken er rosa,rød, oransje eller "hudfarget" Hvilken farge er det? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Å bruke wiki som kilde er jo bare idiotisk. Hvem som helst kan skrive hva de vil der, noe du garantert vet fra før. Det at du ikke klarer å tolke det jeg skriver er faen ikke mitt problem =P (eller jo, kanskje, jeg er ikke verdens flinkeste til å formulere meg ^^) Hvilke særtrekk ved metal er det som mangler ved nu metal? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sko med høye hæler. Blanke sko. Knehøye boots. blanke feltstøvler er nice Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Lett enig med Northern, egentlig.fkm, gidder du ikke ta poenget ved å lese mellom linjene eller har du en tvangstanke om å tolke alt helt bokstavelig? Hvilke særtrekk ved metal er det som mangler ved nu metal? Nja, det faktum at det skal være "upolert og røfft"? Mye nu-metal er utrolig overpolert, og har så mange elementer ved seg som får en metalelsker til å gremmes (rapping, scratching, elektroniske elementer osv.) Sier selvfølgelig ikke at ALL nu-metal er slik. Jeg klarer fint å høre på Mudvayne f.eks. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ta musikkdiskusjonen i en annen tråd i en annen kategori, takk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Lett enig med Northern, egentlig.fkm, gidder du ikke ta poenget ved å lese mellom linjene eller har du en tvangstanke om å tolke alt helt bokstavelig? Ikke bli for glad. Espennt ble veldig sint da jeg sa jeg ikke likte Gant-bukser, så han har tydeligvis bestemt seg for å være uenig i alt jeg sier. Angående vår diskusjon tror jeg vi må bli enige om å være uenige... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Han har iallfall rett med at du ikke klarer å lese mellom linjene Anyhoo. Strikk-moten og spisse boots samtidig ser meget dumt ut. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fargen som hverken er rosa,rød, oransje eller "hudfarget" Hvilken farge er det? Blå. Fra spøk til sitronsaft, en slags ferskenfarge? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slik som dette. Tenker spesiellt på skriften, kjolen til venstre og skoene. (Det skal sies at andre vil oppfatte fargenen litt annerledes enn jeg på grunn av forskjellige fargeinnstillinger på PC-skjerm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå