hugRmunR Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så var det ikke snakk om "metallhuer" da. Det var snakk om "Brootal Kids" ellr hva de nå kalles. Jeg kan vel nevne at begge deler er på min liste over stiler jeg ikke liker å se! Brootal kids er enkelt og greit noe metallhuer misliker sterkt, spesielt de som påstår de er metallhuer (de er jo bare emoer som hører på litt tyngre metal) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det gjør fortsatt ikke musikken de hører på mindre ekte. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Og du må lære deg å lese litt. Skrev at jeg ikke sier det de hører på er falskt, det er bare ikke METAL. Enkelt og greit. Se introen til Brütal Legend ^^ Endret 30. oktober 2009 av Northern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nei, det er ikke det DU anser som metall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har faktisk sansen for brootal kids, rett og slett fordi de pynter seg. Det er ikke nødvendigvis en stil man synes ser bra ut, men så lenge man gjør et forsøk så er jo det et pluss. Langt hår og skinnjakker er utrolig kjedelig, brootal kids er ihvertfall litt freshere. Det er akkurat som emoer og scenekids, de pynter seg i det minste. Masse fine farger! Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt off-topic men, hva syns folket om å brette opp kragene på skjorter/piqueér? Legger til et bilde for å illustrere hva jeg mener Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Man popper peacoaten når det blir kaldt, alt annet er unødvendig. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 det ser ut som noen har hatt hastverk og ikke kledd på seg skikkelig Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nei, det er ikke det DU anser som metall. En av de mange. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_metal_subgenres Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Dust. Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg vil fram til. Edit: Roet språkbruken litt. Endret 30. oktober 2009 av Northern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dust. Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg vil fram til. Edit: Roet språkbruken litt. Du viser virkelig hvor moden du er når du tyr til personangrep. Hva du anser som metall og ikke metall er komplett likegyldig. At det er mange som er enig med deg har absolutt ikke noe med saken å gjøre. Faktum er at nu-metall (for å ta et eksempel) er like mye metall som alt annet. At du ikke liker det er helt urelevant. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Denne tråden handler om stiler man ikke liker, og de sjangrene jeg nevnte er noen jeg ikke liker. Sjanger og stil går ofte hånd i hånd. Du har fremdeles ikke forstått en dritt av det jeg vil fram til uansett. Men nok om det. Endret 31. oktober 2009 av Northern Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Hmm, de tre til venstre ser da så absolutt hardcore ut, og de fleste der er da emoer? Genial nettside forresten, haha ^^ Endret 31. oktober 2009 av Northern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Denne tråden handler om stiler man ikke liker, og de sjangrene jeg nevnte er noen jeg ikke liker. Sjanger og stil går ofte hånd i hånd. Nei det gjorde du ikke. Du presenterte din egen "fasit" på hva som er "ekte" og hva som er "fake" metall. I quote: Ekte = black, heavy, death, thrash, speed, folk-black, folk, viking osv. Ikke mallcore, hardcore, nu-metal og liknende. Du skrev også: Og du må lære deg å lese litt. Skrev at jeg ikke sier det de hører på er falskt, det er bare ikke METAL. Enkelt og greit. Da henviser jeg deg igjen til wikipediasiden jeg linket til. Nu-metall er like mye metall som det du ramset opp. Selv om du kanskje ikke er enig. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Felles for all metal er at den er STØY, og ikkje musikk. Anyways, eg likar ikkje når folk dukkar opp på ball eller galla med kvit dress. Det er utruleg harry og tacky ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Felles for all metal er at den er STØY, og ikkje musikk. Anyways, eg likar ikkje når folk dukkar opp på ball eller galla med kvit dress. Det er utruleg harry og tacky ut. Sant! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 På ball eller galla er det jo smoking som gjelder. Hjelper ikke om dressen er sort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå