gjgjgjtytyty Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) ok siden alle hater boblejakker her, hva slags jakker er det som hates. helly hansen jakker? Jeg misliker spesielt de i glinsende farver som turkis, rosa, rød. Og det som verre er. Tror det er Bergans som har de mest farvesprakende? Edit: tror det var peak jeg mente Endret 24. oktober 2009 av Yadii Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Herre det ser bedritent ut. Jeg orker ikke engang å si fra når venniner kjøper de greiene der. Om du skulle sagt noe da? "EI! Den jakken tar du av med en gang!"? Hva er problemet med den? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Boblevest kan være fett om du kler det og har stilen. Håndgranat-stilen! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Herre det ser bedritent ut. Jeg orker ikke engang å si fra når venniner kjøper de greiene der. Om du skulle sagt noe da? "EI! Den jakken tar du av med en gang!"? Hva er problemet med den? "Du ser ut som en uteligger"? "Du ser utrolig feit ut"? "Du eier tydeligvis ikke stil"? "Åh, er det bad taste-dag i dag?"? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Boblevest kan være fett om du kler det og har stilen. Håndgranat-stilen! Tenkte med på streetwear da. Endret 24. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Herre det ser bedritent ut. Jeg orker ikke engang å si fra når venniner kjøper de greiene der. Samme. Gjelder også for guttevenner, huff. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Pakkisstil: * Stenvaskede lyse jeans * T-skjorte med V-hals og snøring * Skrift i "Old English" på undermen, med et kreativt ord som "Libertad" eller "Immortal". * Evt. parkas str. tjukkas på vinterstid Du glemte hvit belte. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Disse buksene som ser ut som om de har kamuflasjemønster laget av blekningsmiddel som er blitt så jævlig populære. Ser jo tjue stykker hver dag på t-banen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Disse buksene som ser ut som om de har kamuflasjemønster laget av blekningsmiddel som er blitt så jævlig populære. Ser jo tjue stykker hver dag på t-banen.Hva? Da har jeg en bukse liggende nederst i skapet som har blitt inn. Får grave den frem. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Disse buksene som ser ut som om de har kamuflasjemønster laget av blekningsmiddel som er blitt så jævlig populære. Ser jo tjue stykker hver dag på t-banen. Du har ikke et bilde? Ser ikke for meg hva du mener. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Disse buksene som ser ut som om de har kamuflasjemønster laget av blekningsmiddel som er blitt så jævlig populære. Ser jo tjue stykker hver dag på t-banen. Du har ikke et bilde? Ser ikke for meg hva du mener. +1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Regner med det er snakk om syrevaskede jeans... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hehe, tenkte på denne: Edit: Trodde jeg kunne det med youtube-filmer her, men fikk det til til slutt Endret 24. oktober 2009 av Jonas. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ser ikke så mye jeg. Edit: Ser den nå. Genialt. Endret 24. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Slike? Da er jeg i såfall enig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hehe, tenkte på denne: Edit: Trodde jeg kunne det med youtube-filmer her, men fikk det til til slutt Haha jeg ler godt av den geiten ass :!: Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, tenkte på denne: Edit: Trodde jeg kunne det med youtube-filmer her, men fikk det til til slutt Huff hater stilen hans. Skjerf og t-skjorte må være noe av det dummeste på lenge. Jeg begynner å tro at folk faktisk vil se ut som klovner. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Disse buksene som ser ut som om de har kamuflasjemønster laget av blekningsmiddel som er blitt så jævlig populære. Ser jo tjue stykker hver dag på t-banen. Du har ikke et bilde? Ser ikke for meg hva du mener. Disse buksene som ser ut som om de har kamuflasjemønster laget av blekningsmiddel som er blitt så jævlig populære. Ser jo tjue stykker hver dag på t-banen. Du har ikke et bilde? Ser ikke for meg hva du mener. +1 Slike? Da er jeg i såfall enig. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 mere plagg enn stiler,, men here goes: Jeg så dette i trondheim tirsdag på dagtid (altså ikke på eller rett før nittitallsfest) ikke sett men ett av de værste plaggene hockeysveis enda værre, hockeysveis med barberstriper comb-over short shorts (på menn) sokker i sandaler ola-dress Turtlenecks rottehale skinnbukser joggeklær til vanlig ehhh.. wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå