AnewZ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Eventuelt få buksene lagt litt opp? Jeg sliter også med at mange bukser er litt lange i bena. Ikke noe verre enn å besøke en skredder og få de lagt opp. hadde man hatt penger ja..... er ikke alle som har masse penger. Trenger da ikke masse penger for å legge opp noen bukser. Hvor lav er du egentlig, si du sier det er vanskelig å finne bukser? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Typiske Lacoste-sko, en joggebukse, og en DC hettegenser. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) liker ikke stilen der folk går med bobblejakke om sommeren/når det er kjempe varmt ute.... skjønner ikke at folk orker en gang ps : FKM jeg gidder ikke svare på dine tåpelige innlegg en gang Endret 7. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 jeg har slettet et par poster som har gått på person og ikke sak. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 liker ikke stilen der folk går med bobblejakke om sommeren/når det er kjempe varmt ute.... skjønner ikke at folk orker en gang Kan sverge på at denne er en gjenganger hos sossene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Eventuelt få buksene lagt litt opp? Jeg sliter også med at mange bukser er litt lange i bena. Ikke noe verre enn å besøke en skredder og få de lagt opp. hadde man hatt penger ja..... er ikke alle som har masse penger. Trenger da ikke masse penger for å legge opp noen bukser. Hvor lav er du egentlig, si du sier det er vanskelig å finne bukser? Jeg har aldri betalt mer enn 100,- for å få lagt opp buksa. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har man nål og tråd trenger man da ikke betale en krone for å legge opp bukser. Kjempefint for de som ikke har råd til den hundrelappen det koster å gjøre det hos skredder. Da slipper man å gå rundt og se ut som en fjortenåring fra Drammen med strikker rundt buksen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) ikke er jeg fra drammen og ikke er jeg fjorten(det er mange år siden jeg var det. sist jeg sjekka blir man ikke fjorten bare pga en hårstrikk)....så da kan jeg jo bare fortsette med strikk!! innså i stad hvor mye jeg hater rosa jakker på unger. er klinn umulig å finne ut hvem som er hvem på en skole....kan ikke foreldre kle de i ulike jakker og ulike farger?? Endret 7. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Åh, åpen boble jakke(uansett om det er kaldt eller varmt) hendene i lomma og logoflash under. :!: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ikke er jeg fra drammen og ikke er jeg fjorten(det er mange år siden jeg var det. sist jeg sjekka blir man ikke fjorten bare pga en hårstrikk)....så da kan jeg jo bare fortsette med strikk!! Det ser fremdeles dumt ut. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sant, kjøpe boblejakker til over 1000 kroner, flasher merket og slikt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ikke er jeg fra drammen og ikke er jeg fjorten(det er mange år siden jeg var det. sist jeg sjekka blir man ikke fjorten bare pga en hårstrikk)....så da kan jeg jo bare fortsette med strikk!! Det ser fremdeles dumt ut. syntes nå blærum og asker sosser ser verre ut. går rundt i jakker som er 4 nummre for store som har kosta noen tusen kr bare forde det er ett merke på det. men nå pleier ikke jeg å gå å titte nederst på føttene til folk. man ser jo ikke strikken en gang hvis man gjør det skikkelig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har man nål og tråd trenger man da ikke betale en krone for å legge opp bukser. Kjempefint for de som ikke har råd til den hundrelappen det koster å gjøre det hos skredder. Da slipper man å gå rundt og se ut som en fjortenåring fra Drammen med strikker rundt buksen. Hvem er alle disse menneskene som ikke har mødre og bestemødre? ^^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 syntes nå blærum og asker sosser ser verre ut. går rundt i jakker som er 4 nummre for store som har kosta noen tusen kr bare forde det er ett merke på det. men nå pleier ikke jeg å gå å titte nederst på føttene til folk. man ser jo ikke strikken en gang hvis man gjør det skikkelig Hva i alle dager har ungdom fra Asker og Bærum med at du bruker strikk rundt buksebeina? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 syntes nå blærum og asker sosser ser verre ut. går rundt i jakker som er 4 nummre for store som har kosta noen tusen kr bare forde det er ett merke på det. men nå pleier ikke jeg å gå å titte nederst på føttene til folk. man ser jo ikke strikken en gang hvis man gjør det skikkelig Hva i alle dager har ungdom fra Asker og Bærum med at du bruker strikk rundt buksebeina? like lite som at folk med strikk rundt beina ser ut som de kommer fra drammen. men som jeg sa....det ser verre ut en folk med strikk rundt beina kan vi komme oss tilbake til overskriften i steden? Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Strikk rundt bena er noe av det teiteste som finnes. Ja, det var on topic. Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ingenting, når det gjelder strikk rundt buksebena er verre en de som har strikk rundt tightsene. JA, jeg har sett det og det er jævlig. Så en jente idag som hadde strikken rett på leggen mellom tightsen og skoen. Tights ser forresten komplett idiotisk ut. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) skjønner ikke hvordan man trenger strikk på tigths, hvis man ikke har 2 nr for store da..hehe. en ting ang tigth som ikke er så lekkert er de som overhode ikke sitter men som henger på kroppen som en sekk... ps fkm: har ikke nevt deg i posten jeg. Endret 7. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) skjønner ikke hvordan man trenger strikk på tigths, hvis man ikke har 2 nr for store da.. Og det gjelder ikke for en bukse? Jeg skjønner nemlig ikke hvorfor man trenger strikk på en bukse, hvis den ikke er to nummer for stor da... Endret 7. oktober 2009 av fkm Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) det er forskjell på en bukse og en tigths som sitter klistra på kroppen. i steden for å være ute etter meg kan vi kanskje gå tilbake til overskriften?? Endret 7. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå