Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generelt fantasiløs ungdomstil som består av WeSc genser (eventuelt andre skate/carlingsmerker) og J&J bukser. Og selvfølgelig 2 strekk, eller hvite nike sokker trødd opp over buksene for de som ikke er like avanserte. Halv boks renati i håret er et minstekrav.

14'tisær.

Og det verste er at jeg går med sokkene halveis over boksa. Bruker Renati. Men går ikke i så mye skate klær og sånt. :grin:

Jeg bedømmer min egen stil.

Endret av Ole-ThInK
Lenke til kommentar
Generelt fantasiløs ungdomstil som består av WeSc genser (eventuelt andre skate/carlingsmerker) og J&J bukser. Og selvfølgelig 2 strekk, eller hvite nike sokker trødd opp over buksene for de som ikke er like avanserte. Halv boks renati i håret er et minstekrav.

14'tisær.

Og det verste er at jeg går med sokkene halveis over boksa. Bruker Renati. Men går ikke i så mye skate klær og sånt. :grin:

Jeg bedømmer min egen stil.

Huff. Bra at du er ærlig da i hvert fall. Bare det med buksa i sokkene er helt jævlig. Hva er vitsen? Kjøp heller mer slimme bukser da vel! Og blir ikke bedre da de fleste har Lacoste sko i tilegg. Renati begynner og gå ut her jeg bor. De fleste bruker nå gelwax, som jeg synes er avskyelig.

Lenke til kommentar

Jeg misliker:

-Standard lacoste sko hvit/svartlacoste-mens-lacoste-m-swerve-white-navy-4861.jpg

-OnePiece heldress_joggis_lilla%20copy.jpg

-Røde chinos/jeans sammen med skjorte/piqué med oppbrettet krage

-Strikk rundt buksa/buksa i sokkene

-Cardigan uten noe under :mellow: , noe som er ganske vanlig på skolen min

-WESC/Swag/Volcom bølgen, spesielt når det er sammen med joggesko+joggebukse :ohmy:

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Mener dere at det er dårlig stil å bruke renati?

haha

Det var det såvidt jeg så ingen som sa.

Det noen derimot sa, var en halv boks renati i håret.

"haha".... nei..

OnTopic: Jeg liker ikke at folk går i trange bukser, og har stor genser over.

Men jeg dømmer dem ikke, folk må få gå hvordan de vil :)

Lenke til kommentar
Mener dere at det er dårlig stil å bruke renati?

haha

Unnskyld, jeg bruker Renati selv og er kjempefornøyd. Men og kline stronhold(rock hard for de som er elite) ut over håret i uanstendige mengder med stål sleik i luggen, og "rett" opp ellers. Det er bra stygt.

Jeg bruker sokker/strekk rett og slett for normale bukser blir tighte til meg men ikke med anklene, så ser helt dumt ut vis jeg ikke gjør det. Stor beinbygning pluss styrketrening ;)

Endret av Ole-ThInK
Lenke til kommentar
Jeg bruker sokker/strekk rett og slett for normale bukser blir tighte til meg men ikke med anklene, så ser helt dumt ut vis jeg ikke gjør det. Stor beinbygning pluss styrketrening ;)

Skal love deg at det ser bra mye dummere ut når du gjør det.

Lenke til kommentar

Morsomt at alle strikk/sokketryner har fantastisk gode argumenter for hvorfor de gjør det. For halvannet år siden var en sokkeklump forbeholdt syklister, og da bare på høyre side. Til og med de hadde estetisk sans nok til å fjerne den så snart de var ferdig med syklingen, og det sier litt.

Men men, det er fint å ha noe å le av i hverdagen.

Lenke til kommentar
Morsomt at alle strikk/sokketryner har fantastisk gode argumenter for hvorfor de gjør det. For halvannet år siden var en sokkeklump forbeholdt syklister, og da bare på høyre side. Til og med de hadde estetisk sans nok til å fjerne den så snart de var ferdig med syklingen, og det sier litt.

Men men, det er fint å ha noe å le av i hverdagen.

Haha, jeg kan faktisk huske at jeg pleide å ha buksa i sokkene for 5-6 år siden, når jeg skulle sykle, helt til jeg fikk en rund metall sak som var til å hindre at buksa ble revet opp av sykkelen :(

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Eventuelt få buksene lagt litt opp?

Jeg sliter også med at mange bukser er litt lange i bena.

Ikke noe verre enn å besøke en skredder og få de lagt opp.

Lenke til kommentar
Eventuelt få buksene lagt litt opp?

Jeg sliter også med at mange bukser er litt lange i bena.

Ikke noe verre enn å besøke en skredder og få de lagt opp.

hadde man hatt penger ja.....

er ikke alle som har masse penger.

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...