hugRmunR Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hehe, grensen er flytende når det kommer til emoer og wannabe'er ja. Tja, band trøyer, cargo bukser og boots for det meste (pluss at man er skalla og har skjegg) =P Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Cargo bukser? Beste som er etter tynne chinos. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Generelt fantasiløs ungdomstil som består av WeSc genser (eventuelt andre skate/carlingsmerker) og J&J bukser. Og selvfølgelig 2 strekk, eller hvite nike sokker trødd opp over buksene for de som ikke er like avanserte. Halv boks renati i håret er et minstekrav. 14'tisær. Og det verste er at jeg går med sokkene halveis over boksa. Bruker Renati. Men går ikke i så mye skate klær og sånt. Jeg bedømmer min egen stil. Endret 6. oktober 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har ein feeling av at smale slips er for fotballspelarar og andre rasshøl. Nei, gå for vanleg slips. Da har du isåfall en ganske dårlig feeling Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Generelt fantasiløs ungdomstil som består av WeSc genser (eventuelt andre skate/carlingsmerker) og J&J bukser. Og selvfølgelig 2 strekk, eller hvite nike sokker trødd opp over buksene for de som ikke er like avanserte. Halv boks renati i håret er et minstekrav. 14'tisær. Og det verste er at jeg går med sokkene halveis over boksa. Bruker Renati. Men går ikke i så mye skate klær og sånt. Jeg bedømmer min egen stil. Huff. Bra at du er ærlig da i hvert fall. Bare det med buksa i sokkene er helt jævlig. Hva er vitsen? Kjøp heller mer slimme bukser da vel! Og blir ikke bedre da de fleste har Lacoste sko i tilegg. Renati begynner og gå ut her jeg bor. De fleste bruker nå gelwax, som jeg synes er avskyelig. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mener dere at det er dårlig stil å bruke renati? haha Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Jeg misliker: -Standard lacoste sko hvit/svart -OnePiece -Røde chinos/jeans sammen med skjorte/piqué med oppbrettet krage -Strikk rundt buksa/buksa i sokkene -Cardigan uten noe under , noe som er ganske vanlig på skolen min -WESC/Swag/Volcom bølgen, spesielt når det er sammen med joggesko+joggebukse Endret 6. oktober 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 huff...innrømer jeg har hatt strikker rundt buksa nederst rett og slett forde jeg er for lav for mange bukser... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mener dere at det er dårlig stil å bruke renati?haha Det var det såvidt jeg så ingen som sa. Det noen derimot sa, var en halv boks renati i håret. "haha".... nei.. OnTopic: Jeg liker ikke at folk går i trange bukser, og har stor genser over. Men jeg dømmer dem ikke, folk må få gå hvordan de vil Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mener dere at det er dårlig stil å bruke renati?haha Ikke i det hele tatt! Jeg bruker Renati, og digger den. Men har sett mange går over til Gelwax. Sikkert pga. pris, men den er elendig. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ingenting, når det gjelder strikk rundt buksebena er verre en de som har strikk rundt tightsene. JA, jeg har sett det og det er jævlig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ingenting, når det gjelder strikk rundt buksebena er verre en de som har strikk rundt tightsene. JA, jeg har sett det og det er jævlig. haha wtf? dette er nytt for meg. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Mener dere at det er dårlig stil å bruke renati?haha Unnskyld, jeg bruker Renati selv og er kjempefornøyd. Men og kline stronhold(rock hard for de som er elite) ut over håret i uanstendige mengder med stål sleik i luggen, og "rett" opp ellers. Det er bra stygt. Jeg bruker sokker/strekk rett og slett for normale bukser blir tighte til meg men ikke med anklene, så ser helt dumt ut vis jeg ikke gjør det. Stor beinbygning pluss styrketrening Endret 7. oktober 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg bruker sokker/strekk rett og slett for normale bukser blir tighte til meg men ikke med anklene, så ser helt dumt ut vis jeg ikke gjør det. Stor beinbygning pluss styrketrening Skal love deg at det ser bra mye dummere ut når du gjør det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Morsomt at alle strikk/sokketryner har fantastisk gode argumenter for hvorfor de gjør det. For halvannet år siden var en sokkeklump forbeholdt syklister, og da bare på høyre side. Til og med de hadde estetisk sans nok til å fjerne den så snart de var ferdig med syklingen, og det sier litt. Men men, det er fint å ha noe å le av i hverdagen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Morsomt at alle strikk/sokketryner har fantastisk gode argumenter for hvorfor de gjør det. For halvannet år siden var en sokkeklump forbeholdt syklister, og da bare på høyre side. Til og med de hadde estetisk sans nok til å fjerne den så snart de var ferdig med syklingen, og det sier litt. Men men, det er fint å ha noe å le av i hverdagen. Haha, jeg kan faktisk huske at jeg pleide å ha buksa i sokkene for 5-6 år siden, når jeg skulle sykle, helt til jeg fikk en rund metall sak som var til å hindre at buksa ble revet opp av sykkelen Endret 7. oktober 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Eventuelt få buksene lagt litt opp? Jeg sliter også med at mange bukser er litt lange i bena. Ikke noe verre enn å besøke en skredder og få de lagt opp. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Eventuelt få buksene lagt litt opp? Jeg sliter også med at mange bukser er litt lange i bena. Ikke noe verre enn å besøke en skredder og få de lagt opp. hadde man hatt penger ja..... er ikke alle som har masse penger. Endret 7. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 De to siste buksene som måtte legges opp kostet 300,- tilsammen. Resultatet er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå