Papirstopp Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kva e det? Jeg hater de som får et nytt antrekk ca 1 gang i månen, og går med det antrekket hele månen nærmest. Med untak av noen få skift av t-skjorte til den andre er ren igjen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kva e det? Jeg hater de som får et nytt antrekk ca 1 gang i månen, og går med det antrekket hele månen nærmest. Med untak av noen få skift av t-skjorte til den andre er ren igjen! Jeg vil ikke si at jeg hater dette, men jeg ler godt av det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det er jo hakket verre med de som ikke får et nytt antrekk en gang i måneden, så de bruker det nye et halvår... Endret 23. september 2009 av NgZ Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kva e det? Jeg hater de som får et nytt antrekk ca 1 gang i månen, og går med det antrekket hele månen nærmest. Med untak av noen få skift av t-skjorte til den andre er ren igjen! Jeg vil ikke si at jeg hater dette, men jeg ler godt av det. Hehe, eg ler av det + luktar det! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det er jo hakket verre med de som ikke får et nytt antrekk en gang i måneden, så de bruker det nye et halvår... kanskje det er økonomiske grunner til det? kom på en ting jeg virkelig hater av hele mitt hjerte og det er truser...spessielt på menn.. Endret 23. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Man trenger jo ikke kaste alle de gamle klærne når man kjøper nye av den grunn. Det er lov å ta på seg en "gammel" genser en gang i blant. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Så lenge klær ikke er utslitte kan man godt bruke de. Alltids gøy å finne et kult plagg man har glemt at eksisterer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 kom på en ting jeg virkelig hater av hele mitt hjerte og det er truser...spessielt på menn.. Truser.. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg vet jo de har flere klær. Det er flott at de har fått seg et nytt antrekk, men man bruker heller gamle klær en gang i blant en og gå i "nye" skitne klær. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Pels på hva som helst Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Pels på hva som helst støtter den Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skitne sko. Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Pels.. Sossestil, gangstahstil.. Strikker på buksebena og hvitbleket hår >.< Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jenter som går med utdaterte Buffalo sko, sliten joggebukse og jakke som strekker seg helt ned til navlen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Damer som går med høyhælte sko som om de har en aubergine i rompen-stilen. Samt Strandkai-thai-stilen. Høyhælte støvletter til kneet, dongeribukse og skinnjakke. Fysj. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Som sagt tidligere i tråden synes jeg de fleste stiler tar seg temmelig bra ut om de har litt peiling, men det er dessverre ikke mange. Er det noe jeg ikke har sansen for i det hele tatt, så er det "emo"-stilen, alt svart. Liker bare ikke at alt er dystert, med nagler over alt. :/ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det noe jeg ikke har sansen for i det hele tatt, så er det "emo"-stilen, alt svart. Så jeg som er "metalhead" er emo i dine øyne? =P Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Midtskill på jenter. Noen kler det, men de aller fleste ser helt fæle ut. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det noe jeg ikke har sansen for i det hele tatt, så er det "emo"-stilen, alt svart. Så jeg som er "metalhead" er emo i dine øyne? =P Vel det spørs egentlig. Avhenger en del av hvordan du faktisk kler deg. Vet der er en del forskjeller på de to, men er vanskelig å forklare. Har begge deler her jeg bor, man ser forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå