Okapi Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Blir vel noe av det samme som at mamge av de som kler seg "metal" har langt hår. Hvorfor har folk som kler seg "metal" langt hår da? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Smale slips er skrekkelig, men jeg ser bare teit ut i fat fit-dresser, må ha noe som passer figuren. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 No vert eg heilt sikkert flama herfra til helvete, men eg taklar ikkje slimfit dress og smalt slips. ånei, en dress som passer og komplimenterer kroppsfasongen. ÅNEEEEII SÅ STYGT Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Smale slips er ufattelig hot. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Smale slips er ufattelig hot. trodde dette var en tråd om hva man IKKE likte å se jeg..... liker forøverig ikke folk som kler seg opp i rosa lyn skjerf Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Mye verre med VIF-effekter. Det er überharry. Slim fit-dress ser kult ut, eks. den over. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Mye verre med VIF-effekter. Det er überharry. Slim fit-dress ser kult ut, eks. den over. syntes genseren min er kul jeg du mener vell alle supporter klær er harry da? eneste grunn til jeg hater rosa lyn skjerf er forde det ikke har noen sammenheng med klubb fargen huff...jeg HATER rosa skjorter...hvorfor har man rosa skjorter til menn??? Endret 21. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg liker ikke hatter, syns det ser ganske dumt ut på unge folk. På eldre folk derimot... Jeg forguder forresten folk som går med flosshatt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Barney har et normalt tykt slips på bildet. ^- slim. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kan si meg enig i at det ikke er spesielt smalt, men normalt er det ikke. Gå 10 herreforretninger, ta mål av alle slips de har der, og jeg skal love deg at gjennomsnittet er bredere enn det Barney har på seg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kan ikke si meg enig i normalt slips, men jeg så mer for meg det du postet da slim ble nevnt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bah, okei da. Normalt til slankt slips på Barney. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Emo-stil og sosse-stil er absolutt ikke min greie. Jeg spyr nesten av begge stilene... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kan si meg enig i at det ikke er spesielt smalt, men normalt er det ikke. Gå 10 herreforretninger, ta mål av alle slips de har der, og jeg skal love deg at gjennomsnittet er bredere enn det Barney har på seg. Si ikke det, slankeslips er ekstremt populært for tida. Skulle handle et slips selv, for et par måneder siden, fant jo nesten ingenting "normalt". Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har ein feeling av at smale slips er for fotballspelarar og andre rasshøl. Nei, gå for vanleg slips. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Har ein feeling av at smale slips er for fotballspelarar og andre rasshøl. Nei, gå for vanleg slips. sigh.. "Fotballspillere og andre rasshøl?" Greit, da er du en feit, svett nerd for du sitter på forum. neckbeards. Edit: leste igjennom mer av tråden.. Utrolig at en person kan si så mye domt. Ja du er ein negativ person__________________ Endret 22. september 2009 av Kruuger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Han prøver bare å bli lagt merke til. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Haha ja på eit internettforum under anonymt nick. Sure. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du hadde jo ikke tørt å vært en så stor drittsekk "irl", så ja, det tror jeg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vesker som henger i armkroken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå