Das Modell Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg liker ikke Goth, det finnes bare ikke styggere stil enn det! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bærumsbandasje er lite tiltalende. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) En ting jeg aldri helt har skjønt.Hva er poenget med at mange som har sossetilen på død og liv skal ha et halvlangt,halvfettete og blondt/stripete blondt hår? Endret 17. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Trenchcoats. Grellt som helvette. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvordan er det mulig å si at du ikke liker trench coats? Regner med at du mener den typiske detektivstilen, men det er så mange forskjellige variasjoner av det at det blir helt feil å si, med mindre du rett og slett ikke liker jakker generelt. Det blir som å si at du ikke liker biler, når du egentlig ikke liker en Fiat Punto. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er ganske enkelt; jeg liker ikke det folk prater om når de snakker om trenchcoats. Litt lengre, tynne frakker med bånd på midten av magen. Ufattelig grelle greier. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Frakk...rarw Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 En ting jeg aldri helt har skjønt.Hva er poenget med at mange som har sossetilen på død og liv skal ha et halvlangt,halvfettete og blondt/stripete blondt hår? Lurer jeg også på. Noen som har sånn hår og kan forklare? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg kan spørre to stykker på jobb? Nei, uff, det ser jo virkelig ikke bra ut. Uvasket og ekkelt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg liker ikke Goth, det finnes bare ikke styggere stil enn det! Goth, som i EKTE 80-talls goth, eller er du bare en av idiotene som blander alle sortkledde? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 En ting jeg aldri helt har skjønt.Hva er poenget med at mange som har sossetilen på død og liv skal ha et halvlangt,halvfettete og blondt/stripete blondt hår? Lurer jeg også på. Noen som har sånn hår og kan forklare? Blir vel noe av det samme som at mamge av de som kler seg "metal" har langt hår. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har ingenting imot goth, såfremt det ikke blir for ekstremt. Som tidligere nevnt, så burde man ta hensyn til kroppsfasong når man skal velge stil. Ikke alle som passer til alt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Høye hæler. Faen så grellt. Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Liker ikke gangster stilen Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 En ting jeg aldri helt har skjønt.Hva er poenget med at mange som har sossetilen på død og liv skal ha et halvlangt,halvfettete og blondt/stripete blondt hår? Ugh, så forbanna enig... tenker Petter Pilgaard med en gang.. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 En ting jeg aldri helt har skjønt.Hva er poenget med at mange som har sossetilen på død og liv skal ha et halvlangt,halvfettete og blondt/stripete blondt hår? Ugh, så forbanna enig... tenker Petter Pilgaard med en gang.. jeg så en i dag...og så klart hadde han rosa skjorte....møkka stil Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Trenchcoats. Grellt som helvette. Noen ganger ... Men andre ganger -- awesome: Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Trenchcoats. Grellt som helvette. Hvordan kan man ikke like et slikt klassisk herreplagg? Jeg kan være enig i at trench blir misbrukt av folk med skatesko og knallfarga chinos, men trenchcoat kan se meget bra ut hvis man har stilen til det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 @henrik_s: det der kalles vell heller frakk/kåpe. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 No vert eg heilt sikkert flama herfra til helvete, men eg taklar ikkje slimfit dress og smalt slips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå