Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg liker slime og tighte bukser, men å si at noen er homofil for det er bare helt på trynet. Går i dem fordi jeg er tynn, og jeg da passer i slike bukser. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg liker slime og tighte bukser, men å si at noen er homofil for det er bare helt på trynet. Yess, noen ganger glemmer folk at det er en legning og ikke en klesstil. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Å si at noen er homofile kun fordi de bruker tighte klær er ikke noe annet enn trangsynt. Om man er tynn, hvorfor bruke bukser som er 2 størrelser for store, så de henger langt under rumpa, eller gensere som "Soulja Boy" hadde på seg på bildet på forrige side? Det ser patetisk ut. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mr Carter:Du tok ikke ironien til Kavinsky? Hvis du leste innlegget hans og tror han ikke tok ironien, er det nok du som fortjener en :rolleyes:. Så kan du lese innlegget hans en gang til, og se om du blir noe klokere. Den er til dere andre sauehoder som henger dere på også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Daffe stilen. Ser at Onepiece slår til for fullt nå, http://www.facebook.com/topic.php?topic=11...0277&ref=nf - faen meg så gale. Quote fra gruppen:" Detta er jo dritlættis!! men fakk, det handler jo ikke om at det er digg/dafft, det handler om hvor jævli fett det har potensiale til å se ut! Mekk noen med syke farger, så er jeg maks down " Endret 11. september 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) jeg liker ikke billig stilen. eks mini mini mini kjørt og topper som så vidt dekker puppa. Hahaha! :!: Han på det bilde der hadde vel en 10 størrelser for stor hettejakke. Tragisk. Kunne jo brukt den som en dyne. sovepose og genser i ett Endret 11. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Daffe stilen. Ser at Onepiece slår til for fullt nå, http://www.facebook.com/topic.php?topic=11...0277&ref=nf - faen meg så gale. Quote fra gruppen:" Detta er jo dritlættis!! men fakk, det handler jo ikke om at det er digg/dafft, det handler om hvor jævli fett det har potensiale til å se ut! Mekk noen med syke farger, så er jeg maks down " Sparkebukse for voksne? Greit nok og ha douchebag stil det liker jeg ikke. Men rosa pique skjorte med pupped up krage er hat for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Onepiece-opplegget er vel en russegreie? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Onepiece-opplegget er vel en russegreie? Er joggebukse og hettegenser også en russegreie? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Misliker emo, hip-hop og sosse-stilen sterkt. Og wannabeer generellt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Onepiece-opplegget er vel en russegreie? Er joggebukse og hettegenser også en russegreie? Selvfølgelig ikke, men jeg antok at onepiece var det siden man får kjøpt dem gjennom forhandlere av russeklær. Når bukser og jakker osv. ble levert her på skolen var det også en del som hadde kjøpt slike "kosedresser" for å kunne sove i russeklærne hele tiden. Ser ikke no vits ellers. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 folk som sagger noe jævlig med super tighte jeans ser helt latterlig ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det noen som gjør det? Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tykke jenter som går rundt med tights og en topp som ikke går under rumpa. Synes man kan ta litt hensyn til fasongen når man velger klesstil. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 folk som sagger noe jævlig med super tighte jeans ser helt latterlig ut. +1! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Seiljakker (seilejakker? jacket o douche?) og hvite bukser Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Snakker vi da om kombinasjonen eller enkeltplaggene? Hvite bukser kan være veldig pent. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvite bukser kan være veldig pent. Kanskje den gjengse oppfatning blant bærumsrasshøl på hyttetur i Kragerø. Resten av landet ler av slike. Det samme gjeld raude chinos. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvite bukser (linbukser om sommeren f.eks.) kan se bra ut. Chinos i rødt og andre knallfarger, vil jeg helst slippe å gå i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå