Need44speed Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 og det her forresten | | | \ / Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hahaha! :!: Han på det bilde der hadde vel en 10 størrelser for stor hettejakke. Tragisk. Kunne jo brukt den som en dyne. Endret 8. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Haha, med en gang trodde jeg det var en av disse stygge "onepiece" greiene som har blitt så populært om dagen. Ufattelig stygt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ser ut som han prøver å bli stor og voksen fort. Synes i det minste han kan velge andre klær enn supermann-klær hvis det er inntrykket han vil gi Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 •bruke-samme-klærne-hver-dag-stilen Utdyp er du snill, ble usikker på hva du mente med den så jeg ble nysgjerrig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 •bruke-samme-klærne-hver-dag-stilen Utdyp er du snill, ble usikker på hva du mente med den så jeg ble nysgjerrig. å bruke samme klær (tskjorte foreksempel) i nesten en uke , det er litt urenslig. men å bruke samme bukse i noen dager har jeg ikke noe imot Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er nok ikke en stil så mye som en likegyldighet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er det han der Soulja Boy eller hva han heter som er på det bildet? Han ser i hvert fall patetisk ut :!: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Er det han der Soulja Boy eller hva han heter som er på det bildet? Han ser i hvert fall patetisk ut :!: ja det er han : jeg kom på noe annet • folk som har stor caps/lue oppå hodet så det ser ut som de har stoort hode det ser ut som de har sånne hoder | | | \/ Endret 8. september 2009 av olehh Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ser ut som han prøver å bli stor og voksen fort. Synes i det minste han kan velge andre klær enn supermann-klær hvis det er inntrykket han vil gi Når man har filmer på youtube som nærmer seg 60millioner views, så er det nok lett å bli høy på pæra ja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg tror at en stor del av personaen til Soulja Boi er konstruert med selvironi. Man merker det på ham at han ikke tar seg selv så alvorlig, sammenlign gjerne med Kanye som oppriktig tror at han er Jesus v2.0. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Liker ikke sånn homo-tighte klær som enten er über mote eller bare jævla spesielle. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 homo-tighte klær Jøss, det var da også et adjektiv. For er det noe som virkelig stadfester at du liker gutter, så er det en trang t-skjorte og et par trange jeans. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 homo-tighte klær Jøss, det var da også et adjektiv. For er det noe som virkelig stadfester at du liker gutter, så er det en trang t-skjorte og et par trange jeans. Helt enig, bra at noen skjønner det! ............. valgte det adjektivet fordi om jeg ser for meg en stereotypisk homo så har han sånne klær. Har ingen ting imot homser bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Yankees-caps..... er kuuuuuult. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Mr Carter: Du tok ikke ironien til Kavinsky? Endret 9. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg går i åletrange jeans, og tight'e t-skjorter, men jeg er da ikke homofil av den gunn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Går i ganske trange jeans selv, og jeg har dame. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) ** trykka litt feil Endret 9. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Yankees-caps..... er kuuuuuult. Dude, eg trudde me var nokså like. Men nei. Yankees-caps er for austlendingar som prøver FOR hardt å "passe inn" i den PÅTATTE keege seglejakke-stilen. Fuck'em. Jeg går i åletrange jeans, og tight'e t-skjorter, men jeg er da ikke homofil av den grunn Yes, son, you are. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå