AnewZ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg liker ikke klestilen til folk på landet som prøver og være kule :!: DC sko med lissa nedi skoen (værste jeg vet er lissane nedi skoa) J&J osv klær og gjærne bleika hår ^^. Liker heller ikke wannabe skaterboy stilen. Har selv holdt på med skateing og glemmer aldri hvor mye fetere det var før når KUN skatere hadde skate merker. Selv har jeg litt "gangster" stil Sier bare Steez.no Nå vil jeg gjerne høre hvordan folk fra "landet" som prøver å være kule kler seg? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg hater folk som går med alt for store klær! Jeg hater også folk som trur de er rockestjerner å går rundt med svart hår, strammeste buksene de fant, svart skinn jakke og gjerne 10 hull i ørene. Hater det ! Endret 24. august 2009 av Ipwnju Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Har vel 4 par av bare Nudie Long John Tight nå. Beste jeansen jeg noensinne har hatt! Har de 2 av de, og de er kjempe gode og gå i. Og passer meg perfekt. Ser ingen logoflash i Nudie jeans untatt lappen bakpå. Men den er t-skjorta mi alltid over. Endret 24. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har vel 4 par av bare Nudie Long John Tight nå. Beste jeansen jeg noensinne har hatt! Har de 2 av de, og de er kjempe gode og gå i. Og passer meg perfekt. Ser ingen logoflash i Nudie jeans untatt lappen bakpå. Men den er t-skjorta mi alltid over. Samme her Elsker også at det så god stretch i de buksene! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg misliker veldig steez.no, flava.no og liggnende Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Steez.no har jo sko fra Nike og Supra, så du misliker vel ikke alt de har? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Går mer på konseptet rundt butikken og folket den tiltrekker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 DC sko med lissa nedi skoen (værste jeg vet er lissane nedi skoa) Er det vanlig å knyte sløyfe? Trodde det var sånn man gjorde på joggesko jeg. På mine hverdagssko knyter jeg alltid lissene bak pløsen og legger det nedi skoen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Går mer på konseptet rundt butikken og folket den tiltrekker I see. Sånn sett skjønner jeg deg ja, for stilen til de folka de butikkene tiltrekker seg er ikke akkurat pen. "Wannabe-streetwear"? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 DC sko med lissa nedi skoen (værste jeg vet er lissane nedi skoa) Er det vanlig å knyte sløyfe? Trodde det var sånn man gjorde på joggesko jeg. På mine hverdagssko knyter jeg alltid lissene bak pløsen og legger det nedi skoen. Synes det ser bedre ut og ha sløyfen inni skoen på sneakers og skatesko. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Lissa uta på skoa ser ikke mye bra ut på skatesko nei. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) De store, feite, DC-skateskoene (o.l) er fæle. http://www.shoes.com/ProductImages/Shoes_iAEC1062549.jpg Edit: Mine nyinnkjøpte Noodles-sko derimot, er lekre. Endret 24. august 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg misliker veldig steez.no, flava.no og liggnende Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kan vel trygt si at mange er enige med meg når jeg sier at Guido uten tvil er tidenes værste stil. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Grusomt er det i allefall. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Yankees-caps..... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tenker du på flatbremcapser generelt eller capser det står NY på? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tenkte mest på den siste varianten. Og i lag med ei kvit tskjorte med v-neck og Helly seglejakke spyr eg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 NY-caps er jeg ikke noe fan av selv. Blir litt teit å liksom støtte et baseball-lag man knapt vet eksisterer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) jeg misliker •bukser med diger M ( eller hvadetnåer ) på baksiden bilde lenger ned •strikker på buksa •folk som er gulrot i tryne pågrunnav brunkrem •bruke-samme-klærne-hver-dag-stilen •de fleste ser best ut uten voks (eller noe annet som gjør at det ser ut som du har stukket strikkepinner inn i stikkontakten) Endret 8. september 2009 av olehh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå