Nostalgisk Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) fordi det har det alltid vært kjent for å være og vil også forbli kjent som det. Endret 9. august 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 spiller selv golf, og er medlem på Miklagard (kåret til norges flotteste en rekke ganger, blant annet europas 19. beste bane) og vil ikke si at det bildet som ble slengt inn litt høyere opp på denne siden viser den helt rette siden av de fleste golfklubber. det er som noen allerede har påpekt en finere sport, og piquè, golfsko, og ikke joggebukse eller jeans er den vanligste regelen for hvordan du ikke kler deg på en golfbane. nå snakker jeg om de finere golfbanene i norge, deriblant miklagard, losby, oslo gk osv. vanligste stilen er som nevnt polo/lacoste/dressmann piquè med en chino bukse og golfsko og golfutstyr kjøpt på tilbud. på golfbaner som nordkapp, lillestrøm og lignende derimot, ja, der kan du kle deg akkurat som du vil. du kan gå i slippers og singlet om du vil det. nå skal det også sies at jeg har sett noen tvilsomme påkledninger på Miklagard når jeg har vært der og. kan f.eks. nevne 60 år gamle damer med det antrekket på bildet som ble postet tidligere opp, bare i ROSA! DA blir du sett rart på, det kan jeg love dere Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) det er som noen allerede har påpekt en finere sport +1 Endret 9. august 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 For en idiotisk person du er Frigata. De fleste i min omgangskrets er mennesker som på en eller annen måte kommer inn under karakteristikken din. Og la meg bare si deg at du ikke vet hva du snakker om. En person kan være både interessant og hyggelig selv om den har både Mustojakke og sleik. Selv har jeg to Mustojakker, og de er kjøpt inn hovedsaklig fordi størsteparten av min sommerferie blir tilbrakt på seilbåt. Ellers blir de brukt til butikken en og annen regntung søndag. Jeg ser ikke helt det store problemet, hverken med det eller de som bruker det til hverdags. Det er ikke den peneste jakken, men det er jo så og si det samme plagget som en skijakke fra Bergans. Greit nok, ikke alle med Musstojakke seiler, men alle med skijakke fra Bergans står ikke på ski heller. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haha sjokk at du er fra Asker da. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Som om jeg skulle ha sagt det selv, fkm. Edit: Bortsett fra at jeg ikke har noen seilejakker, eller driver med det Endret 10. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jonas eg har ingen grudges mot deg. Du har tross alt god smak når det kjem til ur! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Takk for det Men jeg må nok si meg enig med fkm og de andre i at du er litt i overkant generaliserende om oss fra området vest for Akerselven Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg liker ikke; - Stilene som Rata101 viste med bilder, bortsett fra Posh sitt antrekk som var helt kurant. - Folk som kler seg for å virke viktig selv om de bare er 18 år gamle og har en jobb som ikke akkurat tilsier at de skulle behøve å gå i dress hele tiden. Det er gjort for å vekke tillit og det ser egentlig ganske patetisk ut. - Joggebukser ute i offentligheten er et stort no-no for min del, allværsjakker er heller ikke allverdens å se på, men det er ikke krise, da det som kjent regner en del her i Bergen. - Den såkalte "sosse"-stilen (av mangel på et bedre ord) med bånd, boblevest, bling og slikt - Enorme dunjakker fra Kejo o.l. - Jeans med masse rifter/huller i... som tyder på at denne fæle trenden er på vei tilbake (har nettopp sett flere med slike) - Logo-flash er aldri særlig pent. - Å "poppe" kragen på piquéer osv Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg liker ikke; - Folk som kler seg for å virke engasjert selv om de bare er 18 år gamle og har en jobb som ikke akkurat tilsier at de skulle behøve å gå i dress hele tiden, men som gjerne har forfremmingsmuligheter. Det er gjort for å vise ambisjon og det er absolutt ingenting galt med det. FTFY. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sosse stilen er ikke en fysj ting lenger da, den har blitt mer almenn gjort på en måte. Alle går jo mainstream ... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sant det SLIguy sier om golf og det med klær. Akuratt som alle andre sporter gjør. Sykler du har du sykkel drakt, spiller du tennis har du fin skjorte og skjørt/shorts, spiller du fotball har du drakt og shorts, spiller du golf har du skjorte og pen bukse. Faktisk så veit jeg hvertfall en golfbane i norge hvor du ikke får lov til og spille om du f.eks har vanlig olabukse istedet for og være "fint kledd". Fikk hjerne teppe på navnet tho. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Golf er en finmannssport, og man bør gå i relativt fine klær. Man spiller ikke golf i joggebukse/olabukse og hettegenser/logoflash genser. Det sistnevnte er forresten en stil jeg ikke liker å se, gjerne kombinert med logoflashing av tennissokker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har store problemer å skjønne at folk går rundt i den fargen som hverken er rosa, oransje eller rød. Fargen kan vel beskrives som "hudfargen" på tegnestiftene på barneskolen. Har heller ikke noe stor sans for gladiatorsandaler. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Siden så mange her er begeistret for merke logo flash kjøpte jeg meg nudie jeans og logoflash DC genser Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Takk for informasjonen... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Siden så mange her er begeistret for merke logo flash kjøpte jeg meg nudie jeans og logoflash DC genser Ser ingen logoflash i Nudie jeans. Nudie jeans har god passform, og er gode å gå i. Dc gensere kan du spare meg for. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 + 1 I tillegg er jo ikke DC-logoen pen for en femmer heller. Så du har bare kjøpt en stygg genser med en enda styggere logo. Congratz Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg liker ikke klestilen til folk på landet som prøver og være kule :!: DC sko med lissa nedi skoen (værste jeg vet er lissane nedi skoa) J&J osv klær og gjærne bleika hår ^^. Liker heller ikke wannabe skaterboy stilen. Har selv holdt på med skateing og glemmer aldri hvor mye fetere det var før når KUN skatere hadde skate merker. Selv har jeg litt "gangster" stil Sier bare Steez.no Endret 23. august 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Lissene nede i skoene kan være praktisk (ihvertfall når man skater), slik at lissene ikke blir hengende i veien / går opp osv, så det har jeg ingen problemer med. Logoflash hater jeg, selv om jeg gikk i DC gensere osv før selv, men har heldigvis vokst av meg det. Angående nudie jeans: De er vel ikke logodlash? med mindre man går med genseren/skjorta bretta opp bak, så folk ser N'en på skinnlappen? (om man ikke bruker belte selvfølgelig.) Personlig synes jeg Nudie Jeans er sinnsykt behagelige å gå i. Har vel 4 par av bare Nudie Long John Tight nå. Beste jeansen jeg noensinne har hatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå