Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Topp, bukse og hæler = overdrivelse? Det er mye man kan kritisere damen for, men det er det helt streit antrekk.

 

Sheogorath: Målet er vel å skille seg ut fra "vanlige" folk, ikke å skille seg ut blant sine egne. Poenget er ikke å skape en helt særegen identitet, men å følge en viss stil for å vise hvilken samfunnsgruppe man tilhører. Man skiller seg ut fra mannen på gaten, og er i tillegg lett identifiserbar.

Lenke til kommentar

er fullt mulig å få en kul "sossete stil" uten å bli wannabe, men wannabe`s med "sosse" klær som Lacoste piquer osv hvor ALLE klesplagg (eller hvertfall de fleste) åpenbart er fake, med t-skjorter som har Logoflash man ikke har sett maken til, er det verste jeg vet.

 

HATER også emostilen (verre enn wannabe-rik stilen). Personlig kjøper jeg aldri fake, selv om jeg ikke har råd til varen i ekte versjon. Da er det mye bedre å kjøpe de billigere plaggene som er ekte! trenger ikke være rik for å finne noe kult å gå i.

Lenke til kommentar
Jenter med tights som bukse og en topp som stopper rett under rumpen er så redonkulously megahot.

 

Gitt at jenta har kropp til det, er jeg enig. Men grunnen til at det er hot, er jo nettopp at tights ikke helt kvalifiserer til betegnelsen bukser. Det føles som hun går i miniskjørt og vi kan se opp under det som de griser vi er..

Selvsagt må jenten har kropp til det, jenter uten kropp til det ser ikke bra ut om de så er dekket i Jäger, tusenlapper og Bukowsi-diktsamlinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...