thrice Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Victoria Beckham kan kle seg. Og det øverste kalles bare 'prøver for hardt'. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg synes ikke hun klarer det spesiellt bra. Det blir ikke mindre trashy fordi det er dyre klær. Smak og behag... Samtidig begynner de plastiske operasjonene hennes å nærme seg Michael Jackson-proporsjoner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Topp, bukse og hæler = overdrivelse? Det er mye man kan kritisere damen for, men det er det helt streit antrekk. Sheogorath: Målet er vel å skille seg ut fra "vanlige" folk, ikke å skille seg ut blant sine egne. Poenget er ikke å skape en helt særegen identitet, men å følge en viss stil for å vise hvilken samfunnsgruppe man tilhører. Man skiller seg ut fra mannen på gaten, og er i tillegg lett identifiserbar. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du er ikke fasit. Plz, forventer du at man skal legge til "... er min mening" hver gang man sier noe som åpenbart er ens egen mening? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Her i forumet virker det ofte slik, dessverre. Får kanskje oppdatere signaturen? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Enig, Victoria Beckham kler seg som oftest veldig pent Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du er ikke fasit. Plz, forventer du at man skal legge til "... er min mening" hver gang man sier noe som åpenbart er ens egen mening? Etter min mening hadde det vært litt kult Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Min personlige mening er at smaken er som baken, men siden det tross alt er subjektivt så trenger det ikke være sant. Det vil si at smaken ikke nødvendigvis er som baken, og derfor kan man ikke klandres for å ikke synes at smak er subjektivt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, for det ser jo så mye bedre ut med masse forskjellige farger på kragen og et tall på armen. Nei, det gjør det ikke. Smaken er som baken. Du er ikke fasit. Jeg er min egen fasit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Superdouche Jeg tror jeg dør! Det der var bare latterlig grusomt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Superdouche Jeg tror jeg dør! Det der var bare latterlig grusomt. Går ikke an og se mer jævlig ut! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tights som ser ut som jeans. Jeg trenger ikke si mer enn det.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 er fullt mulig å få en kul "sossete stil" uten å bli wannabe, men wannabe`s med "sosse" klær som Lacoste piquer osv hvor ALLE klesplagg (eller hvertfall de fleste) åpenbart er fake, med t-skjorter som har Logoflash man ikke har sett maken til, er det verste jeg vet. HATER også emostilen (verre enn wannabe-rik stilen). Personlig kjøper jeg aldri fake, selv om jeg ikke har råd til varen i ekte versjon. Da er det mye bedre å kjøpe de billigere plaggene som er ekte! trenger ikke være rik for å finne noe kult å gå i. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tights som ser ut som jeans. Jeg trenger ikke si mer enn det.. Nei det gjør du ikke. IMO er tights stygt uansett om det ser ut som jeans eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 http://tightsarenotpants.com/manifesto Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jenter med tights som bukse og en topp som stopper rett under rumpen er så redonkulously megahot. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 http://tightsarenotpants.com/manifesto Hahah genialt! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jenter med tights som bukse og en topp som stopper rett under rumpen er så redonkulously megahot. Gitt at jenta har kropp til det, er jeg enig. Men grunnen til at det er hot, er jo nettopp at tights ikke helt kvalifiserer til betegnelsen bukser. Det føles som hun går i miniskjørt og vi kan se opp under det som de griser vi er.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jenter med tights som bukse og en topp som stopper rett under rumpen er så redonkulously megahot. Gitt at jenta har kropp til det, er jeg enig. Men grunnen til at det er hot, er jo nettopp at tights ikke helt kvalifiserer til betegnelsen bukser. Det føles som hun går i miniskjørt og vi kan se opp under det som de griser vi er.. Selvsagt må jenten har kropp til det, jenter uten kropp til det ser ikke bra ut om de så er dekket i Jäger, tusenlapper og Bukowsi-diktsamlinger. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Selvsagt må jenten har kropp til det, jenter uten kropp til det ser ikke bra ut om de så er dekket i Jäger, tusenlapper og Bukowsi-diktsamlinger. Det var et bilde i hodet mitt jeg virkelig ikke trengte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå