Chad Thundercock Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva forventer dere, det er en joggebukse... Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva forventer dere, det er en joggebukse... Det er en merke-joggebukse. Og det er ALT for mange som bruker dem. Jeg syns både de, og alle andre former for gråe joggebukser er dritstygge. JOGGEBUKSER PÅ FORBYS MED MINDRE MAN TRENER. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vel, denne tråden handler jo faktisk om hva som ikke ser bra ut da... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noe annet som er grusomt er sånne stygge, ettersittende MXDC t-skjorter. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva forventer dere, det er en joggebukse... Det er en merke-joggebukse. Og det er ALT for mange som bruker dem. Jeg syns både de, og alle andre former for gråe joggebukser er dritstygge. JOGGEBUKSER PÅ FORBYS MED MINDRE MAN TRENER. Haha, nesten like stygg som Juicy-buksene Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Absolutt ALT fra 'merket' UCLA er grusomt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ikke grusomt men patetisk at folk bruker det, som om de liksom har gått der. Har gått på Boston University, og derfor har jeg endel effekter fra skolen og bruker det iblant. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har gått på Boston University, og derfor har jeg endel effekter fra skolen og bruker det iblant. Var ein tur innom Harvard-klesbutikken då eg var i Boston sist sommar. Dei hadde ein del kule ting der, men eg føler at det er mest legitimt om bæraren av plagget har ei eller anna form for tilknyting til skulen der- eller Boston University som i ditt tilfelle. På alle andre må eg nesten seia at plagga ikkje fell i smak, eine og åleine grunna "konteksten". Det vert nesten som ein slags uniform eller mimreobjekt for den som går eller har gått der. Men nok om det. Joggebukse er uansett tacky i dei fleste andre høve enn trening og slacking på heimebane. Nytt hatobjekt frå mi side: KVITE JEANS, jfr. gutane i Paradise Hotel. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er jo ufatteleg vanleg at folk går i plagg som har eit universitet på seg. Eg anar ikkje kvifor. Kvite jeans er 80-talls og stygt. Mykje kvitt er kult, men eg trur det går an å konkludera med at alt gutane i Paradise Hotel brukar er stygt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Når du sier alt, mener du da alle plagg som guttene har med seg til PH? In that case, fail. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er jo ufatteleg vanleg at folk går i plagg som har eit universitet på seg. Eg anar ikkje kvifor. Kvite jeans er 80-talls og stygt. Mykje kvitt er kult, men eg trur det går an å konkludera med at alt gutane i Paradise Hotel brukar er stygt. Er ikke noe gæærnt på 80tallet, så lenge du ikke kjører den siden med Grorudpalme og bolebukse Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den var heller forferdelig, mtp at den koster 100$ gjør det bare værre. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Når du sier alt, mener du da alle plagg som guttene har med seg til PH? In that case, fail. Noe sånn, ja. Jeg er mer into alternativ stil. Paradise Hotel, det er fail. Nå har jeg bare sett bilder, og jeg hater alt jeg ser. Og reklamer. Stygg stil. Hater å se slik stil. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Utrolig rart at klær som skal være så populære og dyre er så forferdelig stygge. My bedre å kjøpe nogenlunde billige klær som faktisk ser bra ut. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så sant så sant. Eg vil gå så langt som å sei at mykje av det man kan sjå på H&M ser mykje betre ut en eit stort antall merkekler. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Når du sier alt, mener du da alle plagg som guttene har med seg til PH? In that case, fail. Noe sånn, ja. Jeg er mer into alternativ stil. Paradise Hotel, det er fail. Nå har jeg bare sett bilder, og jeg hater alt jeg ser. Og reklamer. Stygg stil. Hater å se slik stil. Nå er det da flere plagg fra Paradise hotell som er pene. Piquees, skjorten til Øystein fra ToS etc Ang. H&M så har de tatt seg opp betraktelig og har faktisk en god del som er bra H&M over Wesc, DC, Volcom etc anyday. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå