Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke en sånn som hater at folk bruker pels, men jeg ser alltid for meg at de er tunge og lukter mugg og kjeller. Sikkert derfor 90% av dem sprayer seg fra topp til tå med parfyme som lukter bananbedøvelse man får fra tannlegen, og sprit. Hvis du blåser dem i ansiktet kommer det nok en stor støvsky på grunn av alt pudderet.

Yay, fordommer. e_e

Pelsen min er ganske tung, spesielt hvis den er våt (og da skal man helst ta den av). Mormoren sin er derimot mye tyngre (og lenger, den går ned til knærene), men også stiligere. Jeg håper å arve den.

Lenke til kommentar

Folk hadde hevet griseblod på deg og skreket "DU KLER DEG I LIK".

Uansett så er nok det en av de stilene jeg ikke liker å se. Pels. Om det så er falsk eller ekte, om det så er kanten på hetta eller hele kåpa, det ser corny, gammeldame, ut.

Lenke til kommentar
BAM!

post-37689-1239412484_thumb.jpg

Jeg ser forresten alltid like sleskete ut. Jeg aner ikke om det er ekte eller ikke, sånt bryr meg ikke. Jeg håper ingen kaster maling på den, den kostet meg 79kr på Fretex. Halvpris på dametopper.

Jeg synes faktisk den er litt kul. Du var ikke tilfeldigivis på flyet Trondheim-Oslo på lørdag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
LOLOLOL, fant denne i tråden for stiler man liker.

bild_2_1191866525.png

Hater å se damer i slikt. Ser ut som de har surret seg inn i gardiner. Fremhever ikke kroppen på noe som helst vis. Ser veldig lite sexy ut. Det er sånn stygg trend jeg har sett i damemoten i det siste, hvor kjolene skal se ut som svære poser, og sitte så langt vekk fra kroppen som mulig. Ikke bra.

Jenter med sånne topper er jo bare søte ^^ Liker at dama bruker det. Men kjoler som står ut som telt fra kroppen på det viset, det blir noe annet. Huff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...