Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er ganske symptomatisk for denne diskusjonen at enkelte glemmer at smak og behag er individuelt. Det noen mener er "harry" kan en annen synes er kult. At man prøver å drite ut andre mennesker i håp om å fremme sin egen fortreffelighet vitner om dårlig selvtillit og usikkerhet. Synes brukere av tråden bør holde seg for gode til å kritisere mennesker så åpenbart om de liker noe en selv kanskje ikke liker. Når det gjelder butikker som superkul.no, er det ingen som tvinger noen til å handle der. Selv har jeg kjøpt mye fra nevnte butikk, da som oftest tilbehør og diverse "accessories" og ikke klær. Personlig handler jeg klær på Dressmann.

Bare en betraktning i debatten. Enkelte innlegg er i så måte rapportert som brudd på retningslinjene.

:)

Hvis du ikke har noe negativt å si om en klesstil er ikke denne tråden noe for deg. Forøvrig ser jeg ikke noe galt i å lufte sin irritasjon over nettet. Gå å lek e-detektiv et annet sted.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Har begynt å bli jævla lei pilotbriller - Harry, lite særegent og kjedelig.

Tenkte det samme her om dagen. Liker de firekanta brillene bedre jeg, (du skjønner sikker hva jeg mener.) de er liksom mer... tja, useriøse?

Lenke til kommentar

LOLOLOL, fant denne i tråden for stiler man liker.

bild_2_1191866525.png

Hater å se damer i slikt. Ser ut som de har surret seg inn i gardiner. Fremhever ikke kroppen på noe som helst vis. Ser veldig lite sexy ut. Det er sånn stygg trend jeg har sett i damemoten i det siste, hvor kjolene skal se ut som svære poser, og sitte så langt vekk fra kroppen som mulig. Ikke bra.

Lenke til kommentar

bild_2_1191866525.png

Hater å se damer i slikt. Ser ut som de har surret seg inn i gardiner. Fremhever ikke kroppen på noe som helst vis. Ser veldig lite sexy ut. Det er sånn stygg trend jeg har sett i damemoten i det siste, hvor kjolene skal se ut som svære poser, og sitte så langt vekk fra kroppen som mulig. Ikke bra.

Det er jo ikke noe galt i det der. Helt vanlig.

Lenke til kommentar

Syntes ikke det var så gale jeg Ramius. Lange kjoler eller eller tunikar kan være fint det. Dessuten er det utrolig deilig å gå med noe som er litt løsere innimellom. Men så skal det sies at slike klær ofte er elsket av dem som har litt ekstra mage og ikke vil gå med noe stramt som framhever det. Noe jeg ikke har noe problem med...

Lenke til kommentar

bild_2_1191866525.png

Det er klær for gravide og kraftig overvektige... synes ikke jenter uten endel ekstra kroppstyngde passer i sånne klær.

Lenke til kommentar

bild_2_1191866525.png

Det der er jo bare søtt.

Jeg hater grå joggebukser, eller folk som alltid går i joggebukser. Alle som bruker gangsterstil. That is, posete klær, capsen på snei, smykker, bukse nede på knærne.

Hmmm... Hår som absolutt skal se ufattelig stort ut. Masse hårspray. oversminke. Brunkrem. Skinnende hår som er lagt til sides og ligger klistra mot hodet. 

Lenke til kommentar
Hater å se folk med svarte rundinger i øret. Hæslig!

Wat. Mener du strekte lobes (øreflipper)?

Jeg liker ikke den typiske stilen hvor 60 år gamle damer prøver å se rike og fine ut. Store pelskåper, lag på lag med pudder, leppestift som står i altfor stor kontrast mot den kritthvite huden og alt det der.

Jeg er ikke en sånn som hater at folk bruker pels, men jeg ser alltid for meg at de er tunge og lukter mugg og kjeller. Sikkert derfor 90% av dem sprayer seg fra topp til tå med parfyme som lukter bananbedøvelse man får fra tannlegen, og sprit. Hvis du blåser dem i ansiktet kommer det nok en stor støvsky på grunn av alt pudderet.

Yay, fordommer. e_e

Lenke til kommentar

bild_2_1191866525.png

Det er jo ikke noe galt i det der. Helt vanlig.

Hadde eg sett ei jente i det der hadde eg automatisk fått inntrykk av at ho studerer på human-filosofisk fakultet, strikkar sine eigne winter accessories og høyrer på P2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...