michael691 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jo, fordi man trenger ikke alltid å dolle seg opp før man skal noe. Hvorfor? Fordi det er behagelig og godt, og det ser avslappet ut. Nå tenker jeg på joggebukser som er fine og nøytrale, ikke slitte, skitne, knæsjfargete bukser. Det er ikke snakk om å dolle seg opp, men å se respektabel ut. Imo ser det ikke avslappet ut, men slaskete og trashy ut. Grunnen til at denne diskusjonen startet igjen var fordi SU lederen presterte å vise seg på TV i joggis. Det sender ikke akkuart ut ett prossitivt signal. Men det er vel sånne typer som går i joggebukse hele tiden... Hahah, prøvde vel å få ungdommer etter seg, liksom kle seg ut som dem (som går i det fæle antrekket ) Jeg er helt enig med quota bruker,edit: Gno Endret 3. april 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 At det er så mange i klassen min (både gutter og jenter) som går i ordentlig slaskestil. Ser ut som dem skal på joggetur. Noe av det værste jeg har sett var en jente. Hun brukte: Joggesko, joggebukse, og en hettegenser. Og hun tok sånne tennis-sokker over joggebuksa :S. Da blir jeg litt oppgitt. Joggebukse er lagd for slasking hjemme, eller trening. Ser ikke folk hvor slaskete det ser ut? Ser ut som de ikke har hatt tid til og ta fram klær, så de tar kanskje joggebuksa de brukte i helgen eller på trening. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg ser ikke problemet. For meg er det en fem min gåtur til skolen, jeg tar somregel bare den buksa som er renest og lettest tilgjengelig, vilkårlig av type. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja. Men det er jo skole. Og jeg vet at de fleste har massevis med jeans osv. Så hvorfor ikke ta de jeans-ene, og bruke de stygge joggebuksene i helgene? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja. Men det er jo skole. Og jeg vet at de fleste har massevis med jeans osv. Så hvorfor ikke ta de jeans-ene, og bruke de stygge joggebuksene i helgene? Er dem virkelig så jævla stygga da? :!: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Ja. Men det er jo skole. Og jeg vet at de fleste har massevis med jeans osv. Så hvorfor ikke ta de jeans-ene, og bruke de stygge joggebuksene i helgene? Er dem virkelig så jævla stygga da? :!: Som Blåbær sa: JA!! Det er ikke en noe pent i det hele tatt. Jeg er 14 selv, så noen vil vel tro jeg er en typisk ungdomsskole-slask. Men jeg bruker ALDRI joggebukse unntatt i helgene, og på trening. EDIT: Leif Endret 3. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja. Men det er jo skole. Og jeg vet at de fleste har massevis med jeans osv. Så hvorfor ikke ta de jeans-ene, og bruke de stygge joggebuksene i helgene? Er dem virkelig så jævla stygga da? :!: Ja. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hehe. Glad folk er enig med meg i det . Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Med mindre det er... full uniform! :love: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis du er løpegutt i polsk mafia så funker sikkert de plaggene helt fint. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er bare Datarock som ser bra ut i full joggedress. Joggebuksen hører hjemme på trening, til nøds den dagen du har gym på skolen. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Datarock-guttene ser sannelig bra ut med joggedress. Btw. "joggebukser" er ikke lenger et treningsplagg, selv om folk vil tro det. Shorts og tights er mye mer praktisk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Så keepere i diverse sporter driver ikke med trening? Nå har jeg hørt det også. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bleeh, tolk det som du vil. Det er en grunn til at ingen i OL bruker joggebukser. Keepere i diverse sporter? De står jo stille. En jeans hadde gjort like mye effekt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bleeh, tolk det som du vil. Det er en grunn til at ingen i OL bruker joggebukser.Keepere i diverse sporter? De står jo stille. En jeans hadde gjort like mye effekt. OL keepere i håndball bruker såvidt jeg vet joggebukser. Selvfølgelikt er joggebukser dårlig egnet til jogging i forhold til shorts/tights osv, men er fortsatt brukt av keepere og mosjonister. Nei, en jeans ville ikke ha gjort like mye effekt, langt i fra. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bleeh, tolk det som du vil. Det er en grunn til at ingen i OL bruker joggebukser.Keepere i diverse sporter? De står jo stille. En jeans hadde gjort like mye effekt. Haha, årets. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Veldig tydelig at enkelte synes white trash er ett fint kallenavn på dem. Forstår ikke at de skammer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå