Vertical^ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Claes fra Budbringerne på Viasat 4. Så en reklame for programmet, fyren sitter og rasper en bukse for å få den hullete, eller kanskje bare lysere. Deretter viser han fram en helt svart, plain genser med D&G klistra utover hele brystet, hvorpå han ler og sier at den er fake. Så den i går. Skjønte ikke vitsen med den reklamen. "Selvfølgelig er det fake!" sier han.. Men "fin" logoflash på den t-skjorten da Endret 1. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 det var NASTY Det var heller dama enn plagget som gjorde inntrykk. Damer som ser bra ut kan kle seg i hva de vil og fortsatt se overkommelig ut. Helt motsatt med menn og mindre attraktive mennesker (se warpigs). var det jeg mente, DET var nasty, altså klesplagget og personen sammensatt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den nederste der er jo fresh! Passer kanskje ikke akkurat inn her i Norge, men syntes det antrekket der er kult jeg. Ville tatt på meg sokker & droppt de " hanskene " Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Håper ikke at det der er seriøst. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Spyflueblåe sko, et eller annet skit på hendene (forsøk på et par hansker?) og null sokker? Kanskje om han var tjue år yngre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den nederste der er jo fresh! Passer kanskje ikke akkurat inn her i Norge, men syntes det antrekket der er kult jeg. Ville tatt på meg sokker & droppt de " hanskene " Ville heller stappet hodet ned i ei bøtte ape-urin enn å gå med det der, det var helt sinnsykt stygt. Btw, er det aprilsnarr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Synes det var litt fresht jeg, men så liker jo jeg Mood of Norway også da. Det frisker liksom opp litt når alle går rundt med de dyre moteriktige klærne sine. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 .... Ser ut som bildene er tatt fra The Sartorialist. En siden flere her burde hente inspirasjon fra. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er The Sartorialist ja, og som bebeluv sier, virker som flere burde hente inspirasjon derfra. Ikke alt er helt perfekt, men generelt er kvaliteten utrolig bra. God inspirasjon. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Den nederste der er jo fresh! Passer kanskje ikke akkurat inn her i Norge, men syntes det antrekket der er kult jeg. Ville tatt på meg sokker & droppt de " hanskene " Jeg er enig med deg, ville kanskje også hatt en bukse som var litt lengere også. Skoene ble kanskje "litt mye" også. Ellers syns jeg det ser kult ut! Endret 1. april 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Første duden uten enorm kjolegenserlusekofte og andre mannen uten hansker og blå sko var sånn ca en million ganger kulere (forsåvidt med kjolegenserlusekofte og blåsko+hansker også) enn det meste som blir vist frem som kult her på forumet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hip hop blandet med emo. Hva er dette for noe piss? Hvor har dere vært da? og need i say more?; Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg ser ikke hip-hop-elementet Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 gangster sjerf og flat caps med baggy bukser (ser det ikke på bildet tho) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hickeyflippa caps er da vel ikke så hip-hop? Lenge blitt brukt av "hardcore-folket" Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den nederste der er jo fresh! Passer kanskje ikke akkurat inn her i Norge, men syntes det antrekket der er kult jeg. Ville tatt på meg sokker & droppt de " hanskene " Ville heller stappet hodet ned i ei bøtte ape-urin enn å gå med det der, det var helt sinnsykt stygt. Btw, er det aprilsnarr? Nei, ingen aprilsnarr. Greit nok at antrekket ikke er perfekt, men kunne fint gått slik selv, om jeg hadde da byttet ut de få tingene som jeg ikke likte. Tør jeg spørre hva du syntes er pent og hva du går med? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette er en tråd for hva man ikke liker å se, men ok. Uansett hva jeg hadde gått i, hadde det ikke vært i nærheten så stygt som det pisset der. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Henger meg på de som syntes den nederste var litt fresh. hvertfall om man bytter ut noen elementer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå