boffeeen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kommentar til gutta til Colb: Klærne deres var jo helt greie. nei Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommentar til gutta til Colb: Klærne deres var jo helt greie. nei Enig.. det så ikke bra ut.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommentar til gutta til Colb: Klærne deres var jo helt greie. nei Noe av kjærne er jo ikke så ille, en vanlig langarmet genser ol. Det er jo noe alle går med. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blir kanskje litt påvirket av at typene ser helt for jævlig ut også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blir kanskje litt påvirket av at typene ser helt for jævlig ut også. Jepp stilen er ille, men stilen er ikke bare klærne. Jeg måtte dobbelt sjekke bildene jeg før jeg så at noen av klærne ikke var så ille Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Greit nok, spørs hvem som bruker slikt. Men FY-FY med langt hår! Bandgensere er det vel virkelig ikke noe mer feil på enn andre hettegensere. Selvom Iron Maiden helt klart har historiens styggeste merchandise. Spørsmålet er mer; Hadde den genseren vært like stygg om det var ett annet band? Endret 1. april 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Med samme trykk hadde den det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bandgenser/tskjorter=fail. Med mindre du er på vei til konsert for å det aktuelle bandet spille. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bandt-skjorter som ikke feiler: Alt er for øvrig indieband, jeg har til gode å se et metallplagg som ser bra ut. Det nærmeste blir vel noe av Tool, men det er fortsatt veldig mørkt og voldsomt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommentar til gutta til Colb: Klærne deres var jo helt greie. nei Noe av kjærne er jo ikke så ille, en vanlig langarmet genser ol. Det er jo noe alle går med. Tenkte først og fremst på dresssmokingtullet dems. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Claes fra Budbringerne på Viasat 4. Så en reklame for programmet, fyren sitter og rasper en bukse for å få den hullete, eller kanskje bare lysere. Deretter viser han fram en helt svart, plain genser med D&G klistra utover hele brystet, hvorpå han ler og sier at den er fake. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bandgensere er det vel virkelig ikke noe mer feil på enn andre hettegensere.Selvom Iron Maiden helt klart har historiens styggeste merchandise. Spørsmålet er mer; Hadde den genseren vært like stygg om det var ett annet band? Neppe, Iron Maiden har den verste merch'en jeg noen gang har sett. Finnes jo mye finere bandmerch der ute. Men som han over sa, det finnes svært lite vakker metalmerchandise. Sigur Rós Opeth sin var jo litt kul. Sikkert en smule kulere IRL, dog. Agalloch. Amorphis. Jeg har vel fortsatt til gode å se noe av metalband som består av mer enn logo og fortsatt ser bra ut Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mmm... sorry men jeg synes hun var skikkelig digg. Klærne var spesielle men ødelegger ikke akkurat inntrykket. Heller motsatt, ser ut som de er malt på en fyldig, god og naturlig kvinnekropp det var NASTY Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Om jenter har slik rumpe skal de få gå i slikt Inne. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor det? Den er ikke noe penere inne enn ute. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Joda, holder rompa på plass. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Angående bildene Colb postet - det eneste som faktisk så bra ut der av klær var de to piquéene fra Burberry. Enkle, pene plagg. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Kommentar til gutta til Colb: Klærne deres var jo helt greie. Brunfargen og hårsveisen derimot er ikke noe å skryte av. Men skal sies at de drar flust av damer. Kråke søker måke, er det ikke dét det heter? Endret 1. april 2009 av Beges Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 det var NASTY Det var heller dama enn plagget som gjorde inntrykk. Damer som ser bra ut kan kle seg i hva de vil og fortsatt se overkommelig ut. Helt motsatt med menn og mindre attraktive mennesker (se warpigs). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå