Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi se hvor mange 'hatere' vi får nå da?

Du får i alle fall meg. Den nederste Volcom-capsen var den styggaste capsen eg nokonsinne har sett. Capsen ovanfor er ein god nummer to. Ver så snill, spar oss andre i samfunnet for slike plagg.

Lenke til kommentar

Enig med at kropp har mye å si på en del plagg (bortset fra haremsbukser og buffalosko selvsagt)

fig.1

o_PpOLbcYafKWwiM9.jpg

Det der hadde sikkert sett ok ut på jessica alba med ett frekt smil på si (ikke kommenter at dere ikke syntes jessica alba er pene, det driter jeg i)

og sikta ikke spesielt til deg (angående bandanaen) mike32 nei, men selv mener jeg stilen din er litt 2cool4school, men om du liker den, bevares, kjør på! dette er en subjektiv tråd afterall.

når det kommer til kåring av dårligetopper eller hatter må man fort tenke komposisjonen av klær

haremsbukse+tie_top_photo.jpg

hadde jo vært stygt. men da er det plutselig ikke så stygt fordi man ikke prøver å ta det seriøst..

Når det kommer til styggeste STIL, er det ett emne jeg ikke har snakket noe serlig om enda. Siden dette ikke kun er en "styggeste plagg tråd" er den styggeste stilen jeg vet om "guido" stilen, også oompa loompa cross dressing.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
guidos.jpg

guido12.jpg

GuidoOompa.jpg

Vil du se mer trykker du her på eget initiativ

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
guido_collage_12408.jpg

HOST sorry, ærsj gulpa opp noe skikkelig ekkelt til slutten her, heldigvis har jeg haremsbukser

40824_bk_l.jpg

Lenke til kommentar
Hva menes med 2cool4school? :!:

hørtes nesten positivt ut, men vanskelig å tro jeg får positive kommentarer etter det jeg fikk i går :!:

I rest my case your honor

Endret av Colb
Lenke til kommentar
Kan dere si alt som er så stygt med de to capsene da?

Om du har lyst å sjå ut som ein drabantby-drittunge som har sniki på bussen slik at du hadde råd til softis på kjøpesenteret, så kjør på og kjøp den capsen.

Ønsker å se mer av deg i Bildetråden, Frigata

Koseleg sagt av deg :) But no..

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke noen her inne hater folk som bruker visse klær, det blir feil. Jeg kan si at jeg synes sånne capser ser dumme ut, men jeg gidder ikke hate de. De fleste som har på seg sånt er mye yngre enn meg uansett, så jeg forholder meg svært sjeldent til sånne. Jeg brukte selv caps mye på ungdomsskolen og hater ikke meg selv for det, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke brydde meg så veldig om utseendet da.

Lenke til kommentar

med 2cool4school= to school for school= tøffere enn toget :p

jeg mener at stilen minner meg om en som skal tøffe seg veldig. jeg forbinder det med de i harrygjengen som røkya kronisk siden 4.klasse og begynte med hasj og smugling i en alder av 16, ved hjelp av en trimma moped.

Har absolutt ikke noe mot deg som person mike32, er da ikke en sånn, men stilen minner meg om folk som jeg gjennom åra har følt avsky for, og som jeg syntes litt synd på dag i dag. men du virker da absolutt ikke som en av de fordi du ikke har ryki rett i halsen på de som har sagt noe når de sier at det er noe ved deg (stilen) de ikke liker. så håper det ikke er noen harde følelser :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...