PatSharpX Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Haremsbukse er det styggeste plagget ei jente kan påføre seg basta bom! Ser jo ut som om de har bærsja på seg fysj og fy å fy faen! Det var virkerlig ikke pent eller kult! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Takk for bidraget Colb. Har du sett folk bruke det i Norge? Det var grusomt stygt, og ville lett handlet på lista mi. nei, bare så det på en reklame for hennes og mauritz og holdt på å le meg skakk. snakk om at det blir den nye "sommermoten" måtte gud forby Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Folk må vel forstå at det der ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Folk må vel forstå at det der ser helt jævlig ut. folk faller for salgstriks, torr du noen syntes buffalo sko så tøfft ut? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Bæsjebuksen var mye verre enn Buffalo-sko. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tidige er at man ser en gang i blant forsatt folk som er ute og trasker med Buffalo-sko. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tidige er at man ser en gang i blant forsatt folk som er ute og trasker med Buffalo-sko. Jeg har alltid sett buffalo sko som definisjonen på stygt Se filmen hos Youtube "What you now has seen, cannot be unseen!" Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Som nevnt tidligere, farget grått med svarte nyanser. Har sett 5stk den siste uken her i bergen. Ler like mye hver gang. Og harembukser har eg aldri sett, men skal le høyt og peke om eg ser en. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Haremsbukse er det styggeste plagget ei jente kan påføre seg basta bom! Ser jo ut som om de har bærsja på seg fysj og fy Men fytti grisen da. Er det der kødd? Heter det Haremsbukser for ingen vet hvilke butikker som ´harem ? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Haremsbukse er det styggeste plagget ei jente kan påføre seg basta bom! Ser jo ut som om de har bærsja på seg fysj og fy Men fytti grisen da. Er det der kødd? Heter det Haremsbukser for ingen vet hvilke butikker som ´harem ? er ikke kødd nei, er veldig veldig ekte... den tørre vitsen din fikk meg til å le mer enn det meste jeg har gått gjennom for underholdning i natt Men flott å høre at jeg ikke er alene om å peke og le på folk som velger å tre på seg bærsjebukser i sommer litt flere eksempler: Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 På Gina Tricot har de en hel drakt med haremsbukse-bånn (Om dere skjønner hva jeg mener) i grå leopard. DEN er lekker den. Ser ut som en oversized babypysj. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 pic or it diddent happen i såfall tror jeg vi kan kåre verdens styggeste plagg Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Husker jeg så reklamen for disse buksene for første gang for ikke lenge siden, trodde det var tull. Alvorlig talt. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Prøvde desperat å finne den på hjemmesidene til Gina uten hell. Skal personlig ta bilde av den neste gang jeg er innom GT. Den er grotesk. Og den finnes. Men den ser sånn ca ut som dette, bare i hel drakt med knyting i livet Endret 30. mars 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hahahaha. De var utrolig stygge. Kjøp de Clockworktoy. Passer jo til deg da. Leopard og greier^-^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Se filmen hos Youtube Haremsbuksa hentet fra 80tallet? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Selv da hadde man nok vett til å disse de buksene. Om eg ser en gutt gå med harembukser, eg tenker på enten slappe til han og si han må sjerpe seg eller ringe politiet. Helt seriøst. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vet ikke om jeg allerede har sagt det, men buffalosko på pakkiser. Gutter, snakker jeg om her. Også pakkisstilen generellt. Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 heh. Jeg syns folk som sminker seg hvite i tryne. Går rundt med langt svart hår, metalbelte, skinnjakker med store symbol og digger GOTH musikk er noe av det styggeste jeg ser. No offence. hahah.. der gjør jeg å Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) x Endret 6. desember 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå