Gebby Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Får aldri ledd meg ferdig av Tokio Hotel! ;D Noe jeg virkelig hater er de typiske karmaloop genserne med sånne bittesmå symboler som blir gjentatt en million ganger. Gjerne noe idiotisk som et hundebein, en sky, eller et dødningshode. De capsene med flat skyggeflapp - spesielt hvis det sitter fast no slags gullklistremerke på den. Har ikke helt sett... poenget? Jenter i store boblejakker. Russetida er over. Skinnjakke med hette - helt grusomt. Og jeg spyr av de som bruker skinnjakke med glidelås også trekker den heeeeelt opp. Jeg hater egentlig det meste Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 De capsene med flat skyggeflapp - spesielt hvis det sitter fast no slags gullklistremerke på den. Har ikke helt sett... poenget? Jeg tror det har noe med at den er ekte. Klistermerket er et bevis liksom for at det er ekte vare. Jenter i store boblejakker. Russetida er over. Russetia? Har man store boblejakker i russetia? Jeg bruker min når jeg er i Trondheim fordi det er sabla kaldt der om vinteren... Men min passer til meg da, ikke sånn oversized nei. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det finnes mange fine og varme jakker ute. Er ikke bare boblejakker som er varme. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 De capsene med flat skyggeflapp - spesielt hvis det sitter fast no slags gullklistremerke på den. Har ikke helt sett... poenget? Dette "gullklistremerket" viser at det er en ekte New Era -caps. New Era er et capsmerke. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det gullklistremerket er sinnsvakt vanskelig å kopiere eller? New-era caps kan være fett det, men de fleste er dødskjipe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette "gullklistremerket" viser at det er en ekte New Era -caps. Nei, det er ein douche-tag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gull-klister merket viser størrelsen på capsen. Bare se rundt, noen er f.eks 7 1/4 osv Nesten litt som å gå med en Rick Owens skinn jakke & la prislappen henge ud lommen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så du mener at det å briefe med størrelse på hodet og prisen på et plagg er likestilt? (ja, jeg er kverulerende i dag) Og btw. jeg tar "gullmerkene" på alle mine capser. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så du mener at det å briefe med størrelse på hodet og prisen på et plagg er likestilt? (ja, jeg er kverulerende i dag)Og btw. jeg tar "gullmerkene" på alle mine capser. Selvfølgelig var den en sterk kontrast Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har aldri sett denne stilen før og ser den neppe igjen, men den var så morsom at jeg måtte poste den her. For de som synes dette var stilig så er det bare å google Nudie Bosse Rectangles Vest. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den der var så spesiell at jeg ønsker meg en sånn en. Ellers synes jeg disse har gått ut av mote en stund nå: Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Chuck Taylors og lignende sko er geniale rent helsemessig. Lave hæler og tynne såler fører til sunnere ankelledd, som gir en bedre kroppsholdning over sikt. Ville kjøpe 2 par selv, 1 til trening og 1 til hverdag, men 60 euro/par var i overkant av det jeg ville betale. Endret 27. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Trening? Jogging? Maks beinhinnebetennelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja, det at sålene er tynne er ikke synonymt med sterkere ankler... heller såre føtter og ømme ledd! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Liker Chuck Taylors jeg. Passer til de fleste stiler, og gir samtidig et mer rocka preg over stilen. Behaglige å bruke er dem også. Eneste minuset jeg kommer på er at de blir i overkant litt kjølig på denne tiden av året. Men på sommeren må det vare genialt. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Slenger inn fine plagg fra WeSC jeg fant i farten, som jeg mener er fine. De har en del fine jeans En av få cardigans jeg kunne tenkt meg En ikke så halv-gæren jakke WeSC t-skjorter er ikke nødvendigvis logoflash Samtlige var jo rett og slett ikke fine da, og det hjelper (som sagt) ikke at t-skjorten ikke er logoflash når den er utrolig stygg likevel. Enig med Jonas! der, de plaggene var ikke særlig fine... Men WeSC har mange fine/kule gensere! Disse feks: Her , og her. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Klassiske eksempler på typisk logoflash-WESC. Synes ikke noe om dem. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ok, kanskje den første. Men ikke den andre, den ER tøff. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ok, kanskje den første. Men ikke den andre, den ER tøff. Den andre var verst.. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ok, kanskje den første. Men ikke den andre, den ER tøff. Den andre var verst.. Vel, det mener ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå