michael691 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hip hop blandet med emo. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 hvor jeg ser på samtlige som heller stygge, ihvertfall til den prisen. Så de hadde vært penere viss de hadde vært billigere? Det hadde jo vært bedre, det. Kjøper man stygge klær på Jack and Jones så gir man faen og det er noen hundrelapper i dass. Kjøper man stygge klær på RL eller Egoiste så tror man at man kjøper fine klær og det er mange tusenlapper i dass. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) hvor jeg ser på samtlige som heller stygge, ihvertfall til den prisen. Så de hadde vært penere viss de hadde vært billigere? Nei, men et mer forståelig valg, da å betale i dyre dommer for klær som (imo) er heller stygge er relativt uforståelig. Men hei, vi er alle forskjellige, osv. Edit: og det han over sa. Endret 24. mars 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hip hop blandet med emo. Hva er dette for noe piss? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hip hop blandet med emo. Hva er dette for noe piss? Det lurer jeg også på. Jeg har vanskelig å se det for meg. Bilde? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noe nytt ungdommen har funnet på? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Så noe fælt i dag, pysjbukse med strikker rundt beina, hvite Lacoste sko, med lue og ziphood. Hvordan tørr folk å gå slik ute? Dette var på storsenteret, har vært borti det før, men husker ikke at det var så ille. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Så noe fælt i dag, pysjbukse med strikker rundt beina, hvite Lacoste sko, med lue og ziphood. Hvordan tørr folk å gå slik ute? Dette var på storsenteret, har vært borti det før, men husker ikke at det var så ille. haha du bor i lillestrøm området ikkesant? Ser slikt når jeg er i det området og besøker venner/familie. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, ja bor like ved Lillestrøm. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eg likar ikkje stilen til jusstudentar. Det går mykje i A&F, strikk rundt ankelen og ellers glorete klede. Segle-jakker frå Musto er også ein fæl gjengangar. Eg er vitne til mykje trist kvar einaste dag. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Vel, heller strikk rundt buksa enn buksa nedi sokkane. Sjølv om begge delene ser dumt ut. Endret 24. mars 2009 av Scarn Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Musto jakker er digge, men til seiling/annet båtliv ofc. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eg likar ikkje stilen til jusstudentar. Haha, jeg har ei venninne som bare snakker varmt om stilen til den jevne jusstudent. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har ei vennine som syntes wesc er drit pent. Så det at hun sier at hun mener at average-juss student er pent kledd, kan det være langt fra sannheten hehe. On Topic: En i dag med hvite tennisokker, puma sky-high, nike joggebukse nedi sokkene selvfølgelig, helt random wesc genser med hetta over den svarte DC capsen, trenger vel ikke nevne at han hadde to svære blind-blings. Huff, det var et mindre pent syn på min tur til byen i dag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vel, heller strikk rundt buksa enn buksa nedi sokkane. Sjølv om begge delene ser dumt ut. Egentlig ganske enig. Selv om jeg putter buksa ned i sokkene selv noen ganger. Men det gjelder bare om vinteren, for å unngå kulde, eller når jeg sykler, for å ikke ødelegge buksa. Men det er en ting som er lov i mine øyne, og det er en kompis sin vri. Å bruke kabelsamlere fra et Antec P180 Mini-kabinett til å holde buksekanten oppe. Det er så nerdete at det er lovlig. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg har ei vennine som syntes wesc er drit pent. Wesc, som i logoflash-wesc? Endret 24. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har ei vennine som syntes wesc er drit pent. Wesc, som i logoflash-wesc? dessverre, hehe. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lol, dette burde nesten omtales som en ny menneskerase. Ser ut som han/hun har tatt et svært lappeteppe og surret rundt beina. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er en del stiler folk nevner hvor eksempelet er noe ekstremt, jeg er litt usikker på hva poenget er der. Treffer man ofte på folk som kler seg som de i Tokio Hotel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå