ultimatedeskjet Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Veldig enig med dere begge. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Så vi har med andre ord en veldig lik definasjon, Spetz. Tydeligvis, ja. Endret 21. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg ser på "wannabes" som folk som rett og slett prøver for hardt, og noen gang ikke engang liker det de kler seg i, men går i det kun for å prøve å skaffe seg respekt og venner. som dratt ut av en ordbok. det er slik jeg ser det også. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Se å få gravd ned emoer og den slags en gang for alle. Please. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 I går så jeg det desidert værste. Liten kid på 12-13 år med størrelse XL-hettegenser, størrelse XL-joggebukse, snauklippt hode og flatbremcaps. I tillegg gikk han med buksa oppe i sokkene. Grusomt syn Er sånne som ødelegger flatbremcapsen sitt rykte. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Den capsen skulle fått en verdig begravelse for lenge siden, dessverre. Enten bruker wiggasene den, eller sossene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Overdreven sossestil, tusenkroners-skjortestilen fra Ralph Lauren, bag McBaggyBag, overdreven emo/scene (typ: http://www.emoboyfriend.com/img/catpics/emo-scene.jpg) Ellers så kan egentlig de fleste (inkludert de over) klesstiler være fett, sålenge det ikke er overdrevent. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Så noe grusomt noe istad en dame med knallrosa joggedress. Det er noe var det værste jeg har sett. i tillegg rakk ikke toppen/jakka lengre ned enn til at en harrytatovering kunne blottes rett over ræva. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Så noe grusomt noe istad en dame med knallrosa joggedress. Det er noe var det værste jeg har sett. i tillegg rakk ikke toppen/jakka lengre ned enn til at en harrytatovering kunne blottes rett over ræva. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Bor du på grensa til svindesund? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ikke akkurat, bor i Hof i Vestfold. Dette kvinnemennesket ble observert på Revetal, ca. midt mellom Hof og Tønsberg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg husker ikke om jeg har nevnt det før, men det er ikke lenge siden jeg observerte en godt voksen, og smått kraftig mann i røde buffalo sko og den korte boblejakken med pels på hetta. Endret 23. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg husker ikke om jeg har nevnt det før, men det er ikke lenge siden jeg observerte en godt voksen, og smått kraftig mann i røde buffalo sko og den korte boblejakken med pels på hetta. HAHAH!! Altid digg å se godt voksene folk som har helt sjuk stil! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Slikt ser man dagligdags på vestlandet ( Stavanger ) Endret 23. mars 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eg observerte noko liknande under Puddefjordsbrua i dag. Han var lazyeyed, mumla smått for seg sjølv, hadde mista rød3'en sin i ein søledam og lukta litt funky på avstand. Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tusenkroners-skjortestilen fra Ralph Lauren Kva legger du i det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tusenkroners-skjortestilen fra Ralph Lauren Kva legger du i det? Ja, den kommentaren var litt vag (er det ikke det det heter?) Skal man ha seg en ordentlig skjorte koster det jo fort en lapp. Er det en egen RL skjortestil du mener? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror han misliker folk som bruker mer enn 199,- på et klesplagg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nei, ikke egentlig. Navnet tok jeg fra innlegget til en type i kafeen, som la ut en hel bråte klesplagg kjøpt på en RL-butikk, hvor jeg ser på samtlige som heller stygge, ihvertfall til den prisen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 hvor jeg ser på samtlige som heller stygge, ihvertfall til den prisen. Så de hadde vært penere viss de hadde vært billigere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå