Ramona Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Katten min gjort sort-hvit i PS. Beholdt fargen på tungen. Hva synes dere? Edit: Bedre? Endret 13. mai 2007 av Ramona Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det ble veldig mye hvitt på bildet. Du burde ha tatt med ørene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Den er rødtabby, så det hadde ikke hjulpet. Jeg likte bildet veldig godt, men det ble mye hvitt. Du fikk frem veldig mye former i bildet. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Eeeh, katten min er IKKE rødtabby. :!: Dette er huskatten min som er hvit og litt grå. Du trodde sikkert dette var siameseren min, men den er heller ikke rød-tabby, men creme-tabby. Rett skal være rett Endret 13. mai 2007 av Ramona Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Likte ikke tapet-veggen bak. Dessuten bør du forsterke rødfargen på bildet. Det er litt matt nå. Stilig konsept forresten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Åja, jeg trodde den var rødtabby, jeg. veldig sterke flotte cremefarger på den i såfall! :o Stiller du henne? (Okei, dette burde kanskje taes på PM eller msn xD) Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Noen som har kommentarer på forandringene jeg har gjort? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det er ytterst få slike bilder hvor man fjerner fargene på alt unntatt et eller to elementer jeg synes er noe særlig. Dette er et av de det funker bra på, stilig bilde. Liker versjon 2 best. Kult utsnitt og Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg syns at du bør redusere den røde fargen, for tungen så ikke ekte ut. Så ut som vingummi :/ men ellers bra bilde. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jeg liker bilde nr. 1 best. Som forrige poster også påpeker, så ser tungen litt "uekte" ut når den er for skarp rød. Og kattens tunge er vel rosa? Ellers kunne bilde 1 hatt litt høyere kontrast, men samtidig beholdt den rosa tungen. Endret 16. mai 2007 av mrbard Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg syns ideen er kul, men at det blir litt trangt utsnitt over kattens øyne. Som flere andre syns jeg rosa tunge i vs 1 var best. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det ser ut som om den undereksponerte katten din spyr blod, for å si det slemt. Jeg tror bildet ville være mye bedre i full svart-hvit eller i farger, og om du fjerner rammen og justerer slik at eksponeringen ser korrekt ut. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Ok. Hehe! Jeg fikk nemlig først beskjed om at jeg burde gjøre tungen rødere, så da prøvde jeg på det! Tydelig at det er forskjellige meninger ute og går :!: Takk, alle sammen! Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Likte bilde veldig godt. Har lyst å prøve det samme selv. Men som nevnt tidligere ble tungen alt for rød på bilde nr 2. Ser ut som katten spiser et jordbær Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Generelt sett ble fargen på skålen og veggen litt for lik kattens farger. Som nevnt, burde du også fått med ørene. På det første bildet er det en liten farge-flekk helt øverst ved enden av kattens høyre side. På det andre bildet, må du fikse "bluringen" av rammen (øverst til venstre). Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Det funka ikke. Nesten ekkelt å se på.. Endret 17. mai 2007 av jammi Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Det funka ikke. Nesten ekkelt å se på.. 8632247[/snapback] Ja, det lærte jeg jo mye av Lenke til kommentar
peetah Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 FINT bilde... men tungen ble litt for rød, den trenger ikke stikke seg så veldig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå