Gå til innhold

Hvor lang tid tar det og runde Zelda TP

Anbefalte innlegg

Heisann, har tenkt og kjøpe meg Nintendo Wii pakke i slutten av måneden med Zelda Twiilight Princess, jeg sitter mye inne og jeg lurer på hvor lang det kan ta. Har lyst og slite litt, og har ikke lyst og bli ferdig på 2 - 3 dager.

Også når man er ferdig, kan man gjøre mere? F.eks Windwaker, kunne man utforkse mye etter man har tatt Gannondorf.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. hva som skjer når spillet er over:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du runder spillet er det ikke mer å gjøre. Du kan kun fortsette fra der du lagret sist

Det er forøvrig et langt spill, så det er ikke gjort på 1-2-3.

Lenke til kommentar

Nei, det er sant Pricks, det er ikkje gjort på 1-2-3. Men det er no eit bra spel med ein bra slutt. Og når du runder det er det den lange Crediten, men i løpet av crediten viser det kva som skjer etterpå du har tatt bossen, so det er det litt lurt å få med seg.

Men det er litt synd at det ikkje går an å lagre etter du har runda det og starte på nytt på same fila, sånn som på Wind Waker. :ermm:

Lenke til kommentar

Første gang jeg rundet det (mest main quest) brukte jeg 40 timer på det, men med sidequests, bug hunts, poe hunts og diverse minigames regner jeg at du kan presse 60 til 100 timer utav spillet. Fisking alene er et spill i seg selv, komplett med forskjellige lures til forskjellige årstider og plasser.

Nå, etter 5 ganger å ha rundet det, runder jeg TP på under 17 timer om jeg går inn for det. Eneste som fremdeles tar litt tid er black knights som er en pesky afære å ta seg av.

Edit:

TP har nesten lik verden som OoT (Death Mountain, Zora River og Hyrule Castle osv.), berre at på TP er det mykje større.

Er feil å si at TP har nesten lik verden som OoT da OoT og TP er så forskjellig som dag og natt. At de deler navn gjør dem ikke like, da kan man vel si at Alttp og OoT er lik siden du finner mange plasser i Alttp som du finner i OoT, og samme med WW som og har mange av de "kjente" navne.

Overworld er TP 100% forskjellig fra OoT, de deler bare samme navn på plassene.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Jeg brukte rundt 76 timer var det vel, men jeg tok det rolig uten noen hast med å runde spillet. Manglet forsåvidt noen poes + Cave of ordeals.

Så sålenge du tar deg tid til å "lukte på rosene" i spillet så runder du det ikke på 1-2-3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg klokket da selv inn på 32 timer, og jeg syntes jeg tok meg god tid, men jeg går ikke rundt og samler på insekter og poes og annet kjedelig dilldall...

Jeg vil annta mellom 35-40 timer for gjennomsnittsgameren, og det er langt over det dobbelte av det som er vanlig i dag, så man får utvilsomt mye for penga...

Lenke til kommentar

Med en rundetid første gang på rundt 35-45 timer med kun mainquest og en estimert tidsbruk på opptil 130 timer om man tar seg tid til å gjøre alt, tror jeg ikke man skal si at TP er et kort spill å spille.

KJempemasse å gjøre selv etter at det er rundet. Hjertebiter å finne, poes å samle, bugs å samle, minispill å kose seg med, fisking. Med andre ord, mye for pengene.

Lenke til kommentar
Rundt 30 timer er vel et greit estimat. Tror jeg brukte rundt 50 timer første gangen

Hva er dette estimatet basert på, når det ser ut som alle her brukte mye mer enn det på første runde?

8612330[/snapback]

Det er et estimat for hvor lang tid man bruker om man ikke gjør sidequests og annet dilldall. Tror jeg ville ha brukt rundt 30 timer første gangen, om jeg hadde kun konsentrert meg om hoveddelen av spillet (det eneste jeg slet med og brukte nesten en time på, var fiskinga i begynnelsen av spillet). Spillet er jo ikke akkurat vanskelig i seg selv. Selv gåtene har en grei vanskelighetsgrad som den jevne gamer kan løse uten og måtte bruke altfor lang tid på de.

Tror jeg brukte rundt 50 timer på Final Fantast XII også, men også det spillet vil jeg estimere til å være rundt 30 timer lang, om man kun konsentrerer seg om hoveddelen. Nå er ikke 30 timer lite i seg selv heller.

Endret av dracula
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...