Multekrem Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Her er tobilder av hunden min som jeg er meget godt fornøyd med. Elsker bilde 1 og mener det er det beste bildet jeg har tatt noensinne. Bildene er originalbilder og ikke forandret på i photoshop. Kom gjerne med konstruktiv kritikk og forslag til hvordan de kan forbedres. Endret 15. mai 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Likte det første, viser hunden i sitt rette element. Det andre fungerer ikke, alt for hardt blitzlys, egentlig ganske kjedelig. Du kunne kostet på deg å rotert det første bildet though Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hadde vært fint om du roterte det første bildet da! Likte det første bildet, skikkelig fint! Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Er vel enig i at jeg kunne snudd det første bildet, så får vel skylde på latskap der Fant forresten et annet litt morsomt bilde som også er veldig fornøyelig, eller hva synes dere? Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, det har du helt rett i, det var et koselig bilde :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå