vStyle Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Hai, Jeg har fått opp denne feilmeldingen i hele dag. Jeg har restarta steam flere ganger og prøvd å slette de_dust2 fra directory, men ingenting funker. Vet noen hvordan man fikser dette? Endret 13. mai 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det betyr at du har en annen versjon av dust2 enn serveren du prøver å spille på. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg vet det... Men tingen er at den er helt lik. Jeg har ikke gjort noen endringer eller noe, men plutselig fikk jeg opp dette alikevel. Det skjer på alle servere... Endret 13. mai 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Slett mappet manuelt i steam mappa di og last det automatisk ned fra serveren når du connecter? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg finner ikke selve BSP fila. Har prøvd å søke etter "de_dust2" i Steam-mappa og sletta alt med navnet i det, men det samme skjer Edit: Løste det. Gikk på Steam > My Games > Properties (på cs:s) > Local Files > Verify Integrity of game cache og så fiksa det seg selv Endret 13. mai 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå