Gå til innhold

Spm. angående CMS

Anbefalte innlegg

Hei!

Berg Rokke og Asak Historielag

Hvis en av disse gamle menneskene skal få redigert disse sidene ved hjelp av et CMS, hvordan gjøres dette?

Har prøvd Cutenews, men har man mulighet for å f.eks endre "neste møte" der?

Det ejg mener er at, når jeg trykke på "Add news" i cutenews, kan jeg få dette til å endreinnholdet på "neste møte" ?

Takk :)

Edit: Skal ikke ha MySQL

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er null problem å bruke cutenews. Bare lag ein kategori som du kallar neste møte. Så legg du ein nyheit der med same namn, og importerer dinna kategorien til mote.php eller noe. Så kan dei enkelt og greitt gå inn og endre neste møte nyheita ;)

Endret av Shadows0
Lenke til kommentar
Det er null problem å bruke cutenews. Bare lag ein kategori som du kallar neste møte. Så legg du ein nyheit der med same namn, og importerer dinna kategorien til mote.php eller noe. Så kan dei enkelt og greitt gå inn og endre neste møte nyheita ;)

8601529[/snapback]

Ok :S

Jeg kan ikke noe særlig med PHP, så kan du fortelle meg hvilke filer jeg må gjøre endringer i og hva slags endringer jeg må gjøre for å få det il? :innocent:

Tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar
www.domene.biz/cutenews/ :)

8602762[/snapback]

Jaja, dit har jo kommet, men det står ikke noe sted der at man kan endre og slikt!?

Jeg skal ha det slik at en annen kan gå inn og skrive i klartekst, og få endret det som ert innholdet på "neste møte" som ligger som en link på siden i første post. Det skal også gå an å enkelt endre alle de andre linkene på siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...