VisualStudio Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Hei! Berg Rokke og Asak Historielag Hvis en av disse gamle menneskene skal få redigert disse sidene ved hjelp av et CMS, hvordan gjøres dette? Har prøvd Cutenews, men har man mulighet for å f.eks endre "neste møte" der? Det ejg mener er at, når jeg trykke på "Add news" i cutenews, kan jeg få dette til å endreinnholdet på "neste møte" ? Takk Edit: Skal ikke ha MySQL Endret 13. mai 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Det er null problem å bruke cutenews. Bare lag ein kategori som du kallar neste møte. Så legg du ein nyheit der med same namn, og importerer dinna kategorien til mote.php eller noe. Så kan dei enkelt og greitt gå inn og endre neste møte nyheita Endret 13. mai 2007 av Shadows0 Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Det er null problem å bruke cutenews. Bare lag ein kategori som du kallar neste møte. Så legg du ein nyheit der med same namn, og importerer dinna kategorien til mote.php eller noe. Så kan dei enkelt og greitt gå inn og endre neste møte nyheita 8601529[/snapback] Ok :S Jeg kan ikke noe særlig med PHP, så kan du fortelle meg hvilke filer jeg må gjøre endringer i og hva slags endringer jeg må gjøre for å få det il? Tusen takk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Du bare gjor det i Cutenews sitt administrasjonspanel. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Du bare gjor det i Cutenews sitt administrasjonspanel. 8602688[/snapback] Som jeg har på min server? Har nemlig ikke funnet noe sted hvor jeg kan gjøre det... Endret 13. mai 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 www.domene.biz/cutenews/ 8602762[/snapback] Jaja, dit har jo kommet, men det står ikke noe sted der at man kan endre og slikt!? Jeg skal ha det slik at en annen kan gå inn og skrive i klartekst, og få endret det som ert innholdet på "neste møte" som ligger som en link på siden i første post. Det skal også gå an å enkelt endre alle de andre linkene på siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå