Gå til innhold

Problemer med uTorrent [Disk overloaded 100%]

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier; jeg har problemer med min torrent klient. Det har seg slik at den nesten sluttet å laste ned etter å ha startet en ny nedlastning i går kveld. uTorrent lastet øyeblikkelig ned med ca 230kb/s (180 er normalt maks), også fikk jeg følgene melding på bunnen av vinduet: Disk overloaded 100%

Etter det så sluttet den fullstendig å laste opp, og lastet ned med bare 9.5-10.5kb/s. Eneste måte jeg kan unngå dette problemet er ved å skru av gjeldende torrent etter å ha måtte restarte dataen.

Går det an å løse dette uten å måtte skru av en av torrentene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette får jeg også noen ganger, og jeg laster ned til ett raid0-array. Den går aldri opp til 100% og blir der da, men opp til 50-60% kanskje. Men da må jeg laste opp/ned fort, og gjerne gjøre noe annet på disken samtidig.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Nå f.eks laster jeg ned 1MB/s og opp 1,5MB/s. Står ikke disk overload nå, så jeg må ganske langt opp i hastighet før dette skjer. Nå sitter jeg på en max kryptert linje også, så kanskje det har noe å si også.

Bruker uTorrent 1.7BETA (1703). Etter jeg la inn denne (i går) har jeg ikke sett noe til disk overload.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bob_mafia: Har ca 23GB igjen på den eksterne HDen hvor filene blir lagret. Og jeg har ca 2.5GB på HDen som sitter i maskinen.

jalejale: Vel, det er liksom det som er problemet. Laster jeg ned for fort, så overbelaster jeg maskinen, også går det treigt.

8601383[/snapback]

1: torrent er nå ulovlig da men men. egentlig jøkke det meg noe. skal prøve å hjelpe deg siden jeg bruker samme program :love:

2: du burde har mere enn 2.5 gb ledig på windowsdisken?

3: 23.5 gb på ekstern hdn?

hvor stor er fila/filene du laster ned på torrenten?

du vet at når du henter torrenten, så bergener den hvor stor fila/filene er du skal laste ned. så tar den av den plassen på hdn for det som trengs. og hvis du har for lite plass på hdn så kan den ikke startes.

da må du slette noe på hdn eller neo slikt, og hente torrenten på nytt. hvis du foreksempel finner en dvd torrent på 4.44 gb. så burde du ha ca 5-6 gb ledig da for den. :)

håper du skjønte hva jeg mente :)

Lenke til kommentar

1. Torrenter, og torrentklienter er ikke ulovlige. Å laste ned musikk og filmer osv. uten å betale, å stjele med andre ord, er ulovlig.

2. Aner ikke. Såvidt jeg vet så må jeg ha minst 1GB for veksefiler, men det er alt.

3. Det var det jeg skrev, sånn ca, ja.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg holder allerede på å laste ned filene. Men jeg skal prøve å slette noen filer for å gjøre mer plass.

Redigert: jalejale: Må jeg starte nedlastningene på nytt om jeg gjør det? Det har jeg heller lite lyst til da jeg ikke har superrask linje.

Redigert: Jeg fant ut at det gikk greit om jeg skrudde av alle torrenter, bortsett fra den ene.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...