Megnus Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg skal lage en oppstartsbar DVD i NERO 7, men når jeg velger det, og velger hvilket image jeg skal ha, så finner jeg ingen knapp som det står "brenn plate" eller "start brenning" eller liknende. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 trenger hjelp litt fort Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Du skal brenne ei image-fil (ISO e.l.)? I Burning Room, gå til Recorder --> Burn image og finn image-fila du skal brenne. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 hvor er brenneknappen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Trykk Ny kanskje? Men om det der er i Burning Room, berre trykk avbryt og gå til Recorder-menyen, og Burn Image. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Når jeg trykker "NY" så kommer dette.. . Jeg kan jo ikke se hva som er lagt til brenning her da, men det virker jo som om plass blir tatt på plata? Skal jeg bare trykke brenn eller? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Reknar med det ja. Eller du kan gjere som eg har sagt to gonger tidlegare, og gå til Recorder --> Burn image. Det vil seie Brenner --> Brenn bilde eller noko slikt, sidan du har norsk versjon. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 yes yes ^^, Takk for hjelp . . DVD'en blir oppstartbar da? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvis du ser på fanen som er helt til høyre i det første bildet du postet, så står det "Brenn". Regner med at det er der du skal klikke for å få opp valg for og starte brenningen. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Hvis du ser på fanen som er helt til høyre i det første bildet du postet, så står det "Brenn". Regner med at det er der du skal klikke for å få opp valg for og starte brenningen. 8610402[/snapback] nopp. . er kanskje noob her .. men ikke blind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå