Gå til innhold

Hva kan streames fra PC til X360?

Anbefalte innlegg

Bare lurte litt på hva som egentlig kan streames fra PC til X360? Brukte Media Connect før, og da mener jeg det fungerte fint med bl.a. bilder, MP3-filer og enkelte videofiler, men når jeg bruker Media Player 11 nå, finner Xboxen hverken videofiler eller mp3'er - bare bilder. Og ikke engang dem finner den alle av!

Litt irriterende i og med at høytalerne på PC'en er såpass dårlige at jeg kunne tenkt meg å bruke Boxen til å spille av musikk. Noen erfarne knekter innenfor området som kan yte litt hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du satt opp biblioteket/library på Media playeren?

Hvis ikke så er det slik at du må bygge opp et bibliotek som MP11 har liggende, det er disse filene som streames til X360.

For å sette opp slik at han søker opp filene så går du : Tools -> options->Library->trykk "monitor folders".

Der setter du opp hvilken foldere MP11 skal søke igjennom for å finne aktuelle filer.

Du må også sette opp fildelingen ved å trykke på "configure sharing" under library fanen også hvis du ikke har gjort det.

Lenke til kommentar
Har du satt opp biblioteket/library på Media playeren?

Hvis ikke så er det slik at du må bygge opp et bibliotek som MP11 har liggende, det er disse filene som streames til X360.

For å sette opp slik at han søker opp filene så går du : Tools -> options->Library->trykk  "monitor folders".

Der setter du opp hvilken foldere MP11 skal søke igjennom for å finne aktuelle filer.

Du må også sette opp fildelingen ved å trykke på "configure sharing" under library fanen også hvis du ikke har gjort det.

8601351[/snapback]

Får man streamet filmer slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...