Mr.FOXHOUND Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Bare lurte litt på hva som egentlig kan streames fra PC til X360? Brukte Media Connect før, og da mener jeg det fungerte fint med bl.a. bilder, MP3-filer og enkelte videofiler, men når jeg bruker Media Player 11 nå, finner Xboxen hverken videofiler eller mp3'er - bare bilder. Og ikke engang dem finner den alle av! Litt irriterende i og med at høytalerne på PC'en er såpass dårlige at jeg kunne tenkt meg å bruke Boxen til å spille av musikk. Noen erfarne knekter innenfor området som kan yte litt hjelp? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har du satt opp biblioteket/library på Media playeren? Hvis ikke så er det slik at du må bygge opp et bibliotek som MP11 har liggende, det er disse filene som streames til X360. For å sette opp slik at han søker opp filene så går du : Tools -> options->Library->trykk "monitor folders". Der setter du opp hvilken foldere MP11 skal søke igjennom for å finne aktuelle filer. Du må også sette opp fildelingen ved å trykke på "configure sharing" under library fanen også hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har du satt opp biblioteket/library på Media playeren? Hvis ikke så er det slik at du må bygge opp et bibliotek som MP11 har liggende, det er disse filene som streames til X360. For å sette opp slik at han søker opp filene så går du : Tools -> options->Library->trykk "monitor folders". Der setter du opp hvilken foldere MP11 skal søke igjennom for å finne aktuelle filer. Du må også sette opp fildelingen ved å trykke på "configure sharing" under library fanen også hvis du ikke har gjort det. 8601351[/snapback] Får man streamet filmer slik? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Her er mer informasjon om hvordan sette opp Media player 11. Her er en faq om hvilke video formater som støttes av MP11. Får man streamet filmer slik? Ja, men bare format som MS støtter, altså ikke noe divx. Se faq'en ovenfor for en mer detaljert oversikt. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Ah, det funket som snus Dragoncrest! Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Eg streamar filmar i 720p/1080i, som er i formatet, WMV 9 HD. Fungerar som berre juling. Brukar Vista Ultimate og XBOX 360. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ah, det funket som snus Dragoncrest! Tusen takk for hjelp 8601893[/snapback] Ikke noe problem Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 takket være Blu-Ray og HD-DVD er nå støtten til WMV gull verdt på Xbox 360 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvis du vil streame avi filer så kan du lese om det her. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Bruk TVersity, da kan du streame alt av video så lenge du har codecen og kan spille det av på PC. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Eg streamar filmar i 720p/1080i, som er i formatet, WMV 9 HD. Fungerar som berre juling. Ditto. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg kan også anbefale Orb som jeg fant enklere å sette opp enn TVersity, samt at du kan share all media du har og få tillgang til det via internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå