Gå til innhold

Hvilken PSU skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken PSU skal jeg velge? Enermax Liberty 500W med modulære Kabler, Hiper Type-R 530w med modulære kabler eller Hiper Type-R 580w med modulære kabler

Noen som vet litt om disse strømforsyningene? Er det andre strømforsyninger jeg burde se på? Pliz få litt respons  :innocent:

zaltmann :thumbup:

8601079[/snapback]

Heisann,

Gå for Cosair620HX. Den har fått veldig bra kritikk. Hadde Hiper før, men den tok kvelden (12V og 5V). Å si at Hiper er noe dritt er vel å overdrive. Har registrert at det er flere som har hatt problemer med Hiper.

M

Lenke til kommentar
Hvilken PSU skal jeg velge? Enermax Liberty 500W med modulære Kabler, Hiper Type-R 530w med modulære kabler eller Hiper Type-R 580w med modulære kabler

Noen som vet litt om disse strømforsyningene? Er det andre strømforsyninger jeg burde se på? Pliz få litt respons  :innocent:

8601079[/snapback]

Heisann,

Gå for Cosair620HX. Den har fått veldig bra kritikk. Hadde Hiper før, men den tok kvelden (12V og 5V). Å si at Hiper er noe dritt er vel å overdrive. Har registrert at det er flere som har hatt problemer med Hiper.

M

8601103[/snapback]

har registrert det jeg og...leste nettopp om den dere corsair sin og folk syns den er enormt stabil og veldig stille :hmm:

EDIT: er den 520w utgaven modulær?

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

8601079[/snapback]

Heisann,

M

8601103[/snapback]

har registrert det jeg og...leste nettopp om den dere corsair sin og folk syns den er enormt stabil og veldig stille :hmm:

8601140[/snapback]

Har Cosair620HX selv nå, og den bråker ikke noe i det hele tatt. Hiper580 som tok kvelden ble mye varmere, og bråkte vesentlig mer. At Cosair620 har 600W på 12V og 50A og er 80+ sertifisert er vel ikke noe drawback det heller.

Lenke til kommentar
Er veldig fornøyd med min Corsair HX620W også.   Regner med 520W-utgaven ikke er noe dårligere.  :)

8601191[/snapback]

ok, takk for svar folkens :) tror det blir corsair 520, eller så blir det 620.. :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...