Erlend Oftedal Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har et ASUS GF2 TI-kort som jeg kobler til tv'en ganske så ofte for å se film o.l. Det som er ufattelig irriterende er at jeg får en solid sørgerand (sort ramme) på skjermen, og da altså mindre bilde. Finnes det noen måte få brukt hele tv'en på? Er det fikset på nyere GF-kort? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Akkurat dette er det ikke "feil" med bare GF2. Dette gjelder vel samtlige GF kort jeg har prøvd. Men, hvis du prøve TV-tools så skal det programmet fixe det helt automatisk for deg. =) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Nope, tv-tool er og blir redningen, selv om demo versjonen bare lar deg vise 15min før du må starte det igjen... Har g4ti4600 Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 TV Tool er vel verdt pengene (koster jo bare en hundrelapp eller noe sånt). Eller så kan du jo kjøpe deg et nytt skjermkort, tross alt er ikke bilde fra GeForce2 kortene jeg har prøvd særlig bra uten sørgeranden heller. - Judaz - Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg testet TVtool tidligere en gang...men så vidt jeg kan huske ble skjermbildet faktisk større enn tv'en (den klarte ikke vise hele desktopen) når jeg testa den funksjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå