lasse_hansen87 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei sann!! Jeg har nå kjøpt meg digitalkamera, og skal kjøpe meg et foto program, der man kan redigere og ordne med bildene,, og lage inbydelse, og kort og masse sånt.. Hvilket program anbefaller folket her? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg tror nok Photoshop CS3, som er den siste versjonen, er ett godt valg. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 oki, kan man lage postkort f.eks med bilde deR?? og redigere og sånn? Hvilken pris har evt dette programmet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Photoshop CS3 koster nesten 6000kr om du kjøper og laster ned frå Adobe.no. Det kan sikkert vere like greit å prøve deg med den billegare versjonen Photoshop Elements, som koster under tusenlappen. Prøveversjon som varer i 30 dager (ingen andre begrensingar) kan lastast ned frå sidene til Adobe. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 da får jeg sjekke litt.. hvor stort er det å laste ned PhotoShop CS3 da, hvis jeg f.eks kjøper det på adobe.no, er det mange tuuusen mb? gb? hehe, noen som vet størrelsen? Virka litt nyskjerrig på dette programmet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Ikkje fleire GiB nei, men det er nokre hundre MiB. Photoshop CS3 er på 796MB, PS Elements er på 439MB. Prøveversjon av CS3 finn du på den amerikanske sida, ikkje den norske, og då er det CS3 Extended (les meir om forskjellen her), som er endå dyrare. Du kan no prøve, men eg vil tru at Elements er godt nok for deg. Endret 13. mai 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Flyttes til Bilderedigering og programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå