ClawHammer Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 nå en liten bilde update.. bilen er vasket men enda ikke polert.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 najs rimelig snasen bil, og focal høytalere spiller riimelig bra Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 har 12" subb i bilen og.. så anlegget funker veldig bra bare små pjusk igjen.. ikke mye jeg kan gjøre me den nå Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 har fådt fixet varmeapperatet på fradagen å på mandag skal jeg få sveiset eksosen min.. knakk vist ved lamdaen. har anskaffet meg tåkelykter.. er båre å hose opp et rele å ledninger å montere.. ser fram til å få de på plass.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 åja, vært å kjørt rally igjen Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 åja, vært å kjørt rally igjen 9510831[/snapback] ja du veit no de veien.. heldigvis har de lakt igjen hullene.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 endelig update.. nå har jeg fixet litt på bilen.. bildene taler for seg.. ( ps power filter ligger i posten ikke lenge før neste update) bilder fra modifisering i fangeren til færdig produkt.. plagdes en del med releet men fikk til, Til slutt slik så det ut da jeg begynte. nesten ferdig på ene siden.. ( det var trankt ) ahh endelig gikk lykten inn.. tid for testing. hva syns folket ? Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ble jo bra det der. Hadde kanskje vært enda lettere å skrudd ut de to boltene som holder støtfangeren Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Tok bilde etter skifting av lyspærer-- venter enda på green filter.. blir update når dette er kommet i hus Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Her kan du gå å se Scorpio Norge Forresten blir ny eksos i helga ^^ "Linken skal nå funke" Endret 7. november 2007 av MaSo Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Her kan du gå å se Scorpio Norge Forresten blir ny eksos i helga ^^ Linken funker ikke Clawhammer: Hvilke størrelse er det på fronthøyttalerne dine? Så ut som dem passa helt perfekt. Kjøpte nye høyttalere til damas Scorpio, og den passa ikke 100, men fikk skrudd den på. Tror det var 5" eller noe om jeg ikke husker feil. Og de pedalene dine, sitter dem eller? Er det sånne avlange plater som du monterer bak pedalen med mutter på? Monterte noen lignende pedaler selv, men de ble så skeive og løse uansett. Datt av tilslutt. Ellers en fet bil du har der Mye bruker den på mila? Hvor mye betaler du i forsikring? Endret 7. november 2007 av skyhawk Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Clawhammer: Hvilke størrelse er det på fronthøyttalerne dine? Så ut som dem passa helt perfekt. Kjøpte nye høyttalere til damas Scorpio, og den passa ikke 100, men fikk skrudd den på. Tror det var 5" eller noe om jeg ikke husker feil. Og de pedalene dine, sitter dem eller? Er det sånne avlange plater som du monterer bak pedalen med mutter på? Monterte noen lignende pedaler selv, men de ble så skeive og løse uansett. Datt av tilslutt. Ellers en fet bil du har der Mye bruker den på mila? Hvor mye betaler du i forsikring? fornthøytalerene er 5,25" måtte litt modifiserng til ja.. men gikk helt greit. pedalene er skrudd fast sitter som juling. bilen brukte ca 1 liter på mila med 215 dekk men betydelig mye mindre me 185... skal selge bilen nå når jeg skal starte nytt prosjekt.. bilen ligger på auto db... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bilen er solgt nå ja? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Bilen er solgt nå ja? jupp.. blir kanskje en ny showcase på ny bilen.. vi får se.. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tror jeg fant bilen din her clawhammer http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nesten et år siden sist innlegg da.. Men pen bil. Kjøpte nettopp en Scorpio 2.9i 4x4 i prikk lik farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå