eab Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det gjør seg med felger Skulle bare vært litt lavere nå Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) tja.. litt høy framme eneste.. har problemer om vinteren når jeg har vekt baki at hompene blir VELDIG hard synes bilen ble bra nå.. har veldig lyst å sote bakrutene . men er sykt vanskelig å dyrt å få andre til å gjøre det.. noe i denne duren jeg vil prøve å få till da.. Endret 31. mai 2007 av ClawHammer Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Lite som har skjedd nå i det siste.. har sotet sideblinkerene.. får montert spoileren i neste uke.. pengemangel.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Monterte sierra cosworth spoileren i dag.. ble bra. har også fikset crome skiltplate foran. hva syns dere ? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Skulle ha gjort som jeg sa: Montere som frontleppe :!: Neida ser bra ut det der, Tåkelys annen endestuss å senking så blir det knall Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eneste jeg kan sette fingen på er "øynbrynene" forann.. De ødelagt veldig mye fordi de var så ujevn. Gjør du de litt bedre blir det bra Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Dette er svært vanskelig når de følger lyset... nesten ikke noe jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Mener at det ene øyenbrynet er litt "rufsete".. Det er helt fint på andre siden. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis du mener det til høyre så er det bare litt lim som skal bort når jeg fixer stoff for det.. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette jeg mener Syns det ødelagte veldig mye av den ellers veldig fine Scorpioen din.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) dette er lim som rant ned under montering som jeg skal fjerne.. øyelokkene er helt fine.. de er kjøpt så de er nesten perfekte.. ser jævli ut for at bilen er skitten. ser bedre her. Endret 22. juni 2007 av ClawHammer Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Bilde av ny endestuss? Forresten du må jo slenge opp bilde av prosjektet vårres fra lørdagen Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Bilder kommer når jeg får tid.. skal ta noen bilder også når jeg får byttet dekkene.. pungterte her om dagen på ene bakhjulet å venter på ny gummi... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 må jo ta bilde av dekket åsså, ser jo ikke uuut! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Her er et bilde etter montering av blank endestuss.. skrapet også hengerfestet rent for rust å malte den me svart maling (husker ikke hva den heter men den er hværtfall rusthindrende) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 skrapet også hengerfestet rent for rust å malte den me svart maling (husker ikke hva den heter men den er hværtfall rusthindrende) 8959065[/snapback] Det kalles for Arcanol Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Det var det ja. kommer flere bilder når jeg har fådt dekkene å har polert bilen.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 fixa høytalergrillene i framdørene å skjulte cabelen til diskanten.. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Se så!! Kabler er til for skjules! Ble jo kjempebra det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå