ClawHammer Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Tenkte jeg skulle lage en liten showcase av bilen min.. dette er min første bil så prisklassen er ikke akkurat høy da.. litt fakta.. ble kjøpt i desember i fjor.. Bilen er en Ford Scorpio 2l i (DOHC) 1994 mod (farge(mørkrød) 120hk 5dørs sedan km stand er 349000 sommer felg er 215/45/17" Aluminium, kjører på 185/70/17" stål om vinteren. Stereo: Spiller, Alpine CDE-9881R Høytalere, Focal 50W 5,25" komponentsett framme .. noe jalle 40w bake.. 12" subb med 700" forsterker bak Mods jeg har gjort er : Racing pedalsett Neon lys i bagsjerom (2stk rør(blå) Øyelåkk på lysene fremme Montert sierra coswort spoiler Montert tåkelykter Vidre planer for bilen er: Sote bakruter Motor: sette på kn filter( venter på det i posten) Noen bilder av bilen.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bilde av skiftet refleksplate Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ris å ros Fyr løs.. seneste update : 4.oct.07 Endret 4. oktober 2007 av ClawHammer Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Å endelig kom en briefelogg Hvorfor sa du ikke ifra om at du holdt på med bilen?! Du vet jo godt at District of Salangen @ Sjøvegan city er døds kjedelig Nårtid kommert spoilern? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 feleger ankommer om 1 til 2 uker.. så etter det kommer spoiler.. først venter jeg nå på en pakke fra bs bildeler med skiltplate å skruer Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor bytta du refleksplate? Ser ut som du har refleksplate fra 5-dørs på sedan nå. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Bytta for den jeg hadde var ene refleksen knust.. ja den reflaksplata her er 3 cm kortere på hver side å festene passet ikke.. men ble ikke så alle værst syns nå jeg da.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nårtid kommer det bilder av den nyeste modifikasjonen som ble ordnet på søndags formiddag? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Blir mere info når jeg er ferdig.. å mere mye bedre bilder så klart Spiller mot originale høytalergrillen når jeg trykker på litt ellersh helt ok.. skal se hva jeg gjør med grillen.. Endret 22. mai 2007 av ClawHammer Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Var veldig lavt montert den diskanten... Er jo meget kresne på plassering de Focal diskantene der. (veldig direkte lyd / lite spredning) Sikker på at det ikke ville være mer optimalt å flytte de lengre opp? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg merket veldig lite... man kan jo stille på delefiltrer plasseringen på diskanten.. syns det ble veldig bra lyd.. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Men da så, så lenge det spiller godt i dine ører så er jo det det viktigste. Er tross alt du som skal høre på det Bare stussa litt på plaseringen.. Ikke noe vondt ment Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 synes lyden er toppers ... men er ikke så veldig kravstor da.. plasseringen er mest tenkt på lettest mulig da.. siden det ble så kukent å plassere den på dasjen.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Blir mere info når jeg er ferdig.. å mere mye bedre bilder så klart Spiller mot originale høytalergrillen når jeg trykker på litt ellersh helt ok.. skal se hva jeg gjør med grillen.. 8676903[/snapback] Var det jeg viste at kom til å skje Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Skjønner. Grunnen til at jeg var kritisk er fordi "lydstrålingen" ut fra slike "omvendte domer" som de focalelementene er veldig "direkte" og sånn sett har jeg aldri selv opplevd at det funker så langt nede. Men igjen, det som funker i dine ører er det som er viktigst. Men anbefaler deg å flytte dem lengre opp på dørene (dersom du ikke vil plassere dem på dashboardet (dashboard anbefales heller ikke, spør du meg, synes ikke det fungerer så bra på denne typen diskanter heller). Men igjen, det variere voldsomt i fra bil til bil. Så her må du stole på dine egne ører.!) Lykke til videre med prosjektet med bilen, ser bra ut dette! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Blir bra nokk dette.. skal ha komponent bake også.. der skal jeg plassere de bedre.. for der er det mye mere frihet.... men må finne ut hvordan jeg skal gjøre det med grillen.. høytalergrillen til focal høytalerene er for store. å originale er for små.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ta bort grillen kansje? Modde litt så blir d bra greier Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 har hadt oppe døra i går.. modda alt jeg kunne.. ble like jævlig.. må isåfall ta bort grillen.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Klart du kan ta bort døra, men tenkte at du kunne modde døra litt å så mekke til en ny grill vist du er redd for at folk ikke vet hvor de skal slenge pai labban Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Klart du kan ta bort døra, men tenkte at du kunne modde døra litt å så mekke til en ny grill vist du er redd for at folk ikke vet hvor de skal slenge pai labban 8687816[/snapback] har jo grillen som hører til høytalerene men den er for stor for døren.. blir for mye tull me mods da... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nårti kommer bilde med felg og reklame? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) I dag skiftet jeg til felger på bilen.. (dim215/45/R17") måtte bruke spacere framme for at de ikke skulle ta i fjerbeinet.. prøvde meg også med ALPINE logo i bakruten med litt hjelp fra maso.. ble litt dårli i bynnelsen men bra på slutten... noen bilder.. har også fådt skiftet eksos.. skal ha ny endestuss på den da... Endret 31. mai 2007 av ClawHammer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå