Gå til innhold

trenger hjelp til kjøp av laptop, ca. 12000,-

Anbefalte innlegg

jeg er ute etter en laptop som skal brukes til filmredigering og spilling.

jeg har et budsjett på 12000,-

jeg er litt kresen, så jeg tenker også på design.

har lyst til å kjøpe en med 2gig RAM og min 1,6gHz prosessor og et godt skjermkort.

jeg har sett litt på nettet men har bare funnet noen som jeg liker. :(

noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konfiguer deg en Zepto. De har veldig fint design imo.

Clicky

Konfiguering av den til 160 GB HD, 1,8 Core2 Duo, 2GB RAM og ingen operativsystem lander deg rett undet 12000.

Jeg ville gått for den nyere modellen med et Geforce 8600, istedenfor 7600 som er i denne, men det er jo opp til deg hvor mye du vil bruke :)

Lenke til kommentar
ta å kjøp zepto 14.1 tommern med 8600! en liten kraftmaskin!!

8600899[/snapback]

zepto kan se ut som et bra valg :) det eneste som er litt negativt er skjermstørrelsen. det er vel bedre med 17" eller 15,4" hvis du skal se film eller spille spill.

skal tenke litt over det og kikke litt til.

kanskje noen andre har noen andre ideèr.

Endret av njm
Lenke til kommentar
ta å kjøp zepto 14.1 tommern med 8600! en liten kraftmaskin!!

8600899[/snapback]

zepto kan se ut som et bra valg :) det eneste som er litt negativt er skjermstørrelsen. det er vel bedre med 17" eller 15,4" hvis du skal se film eller spille spill.

skal tenke litt over det og kikke litt til.

kanskje noen andre har noen andre ideèr.

8600913[/snapback]

Jo mindre, jo mer bærbar, er ikke det bedre?

Lenke til kommentar

Clicky

Konfiguering av den til 160 GB HD, 1,8 Core2 Duo, 2GB RAM og ingen operativsystem lander deg rett undet 12000.

Jeg ville gått for den nyere modellen med et Geforce 8600, istedenfor 7600 som er i denne, men det er jo opp til deg hvor mye du vil bruke :)

8600747[/snapback]

1: 7600 kortet kom for 3-4 år siden.

Zepto Znote har 2 kompiser av meg. akkurat samme pc som du har linka til. jeg vet ikke hvor mange ganger de har måtte sendt den inn til reprasjon så mye som har vært feil.

wlan funker ikke bestandig har de hatt prob med. dvd rom. harddisk. slike problemer :p

Lenke til kommentar

Clicky

8600747[/snapback]

1: 7600 kortet kom for 3-4 år siden.

Zepto Znote har 2 kompiser av meg. akkurat samme pc som du har linka til. jeg vet ikke hvor mange ganger de har måtte sendt den inn til reprasjon så mye som har vært feil.

wlan funker ikke bestandig har de hatt prob med. dvd rom. harddisk. slike problemer :p

8602581[/snapback]

2: 1-2 år er litt mer korrekt vil jeg tippe. For 3 år siden kom ATI's Radeon 9000 Mobility serie og GeForce Go 6000 serie. (2004)

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

8602581[/snapback]

Jeg har brødre og venner med Zeptoer og ingen av dem har har til nå sendt dem til reprasjon, så ikke la problemer hos noen være normgivende for hele modellen.

Selv sitter jeg med en Tundra jeg håper å kunner bytte ut med en ny laptop i sommer.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...