Yitih Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Skal bygge pc, men har hørt at det er stor forskjell mellom det forskjellige leverandørene. Noen som vet hvilke som er billigst? Endret 13. mai 2007 av Yitih Lenke til kommentar
TQuiller Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Varierer veldig, om du ser på en del du har lyst på står det jo hvem som leverer og til hvilken pris. Hvis du lager en handleliste står det også hvem som kan levere hva og hvor mye det koster, men du børr prøve å bestille mest mulig fra samme leverandør pga. porto. Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Takk til begge. Prisguide ser ut som ett bra sted, men keep 'em coming. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kelkoo.no er også et alternativ Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Takk, men en ting har plaget meg litt: Når jeg har satt sammen handle listene mine på Komplett.no så har lykort vært under kategorien : ekstra lydkort. betyr det at jeg allered har det i kabinettet eller at jeg ikke nødvendigvis trenger det? på forhånd takk. Endret 13. mai 2007 av Yitih Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det er vel nesten alltid (?) innebygd lydkort i hovedkortet... Jeg bestilte ikke ekstra lydkort når jeg kjøpte PC fra komplett Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Det er vel nesten alltid (?) innebygd lydkort i hovedkortet...Jeg bestilte ikke ekstra lydkort når jeg kjøpte PC fra komplett 8600710[/snapback] Hehe. Takk. Visste ikke det (første gang). Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 hvis noen har noen andre forslag. så bare skyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå