Gå til innhold

Kvalitet på PS3

JimL

Anbefalte innlegg

Eneste problemet jeg har med min Ps3 var at i starten frøs den 2 ganger, og Motorstorm fungerer ikke lenger(har kun spilt det 2-3 timer sammenhengende). Ellers er det lite problemer med maskinen:)

8601089[/snapback]

Du har ikke hatt noen problemer med at maskinen henger seg etter de 2 gangene i starten? Min PS3 låser seg rett som det er. Ikke i selve spillene, men mens den skal starte de opp. Skjermen blir svart og ingenting skjer. Avventer og ser hvordan det utvikler seg. For tiden står maskinen mest og samler støv, så jeg får se hva som skjer nå jeg begynner å spille på den regelmessig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. trynte noen ganger da jeg spillte musikk, men det ble løst etter en oppdatering.

2. bildet er konge selv med billigHDMI'en fra clas ohlson nevnt tidligere.

3. vifta bråker noe, men da jeg startet den opp første gangen, ble den overdøvd av varmepumpa.

4. kontrollen knirker, ja, men det er ikke mye og man legger ikke merke ti ldet når man spiller.

5. smash my PS3. se hvor mange slag med den sleggfa det tar før plasten på toppen ødelegges.

6. nettleseren er OK, men med rom for forbedringer. tar youtube-videoer of flash-animasjoner helt fint.

ellers er jeg kjempefornøyd med den, null problemer siden den hang seg i musikkspilleren.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

har et problem med min PS3

Når jeg setter den til 1080i, så får jeg noe som ligner på artifacts på skjermen

Får det med engang jeg skrur den på, omtrent umulig å se når jeg er bare i Crossbar, men merkbart når jeg ser Blu-ray film. Vet ikke om jeg skal skylde på HDMI til DVI kabelen eller PS3

At jeg får artifacts pga overheting med engang jeg skrur på PS3 høres rart ut

Når jeg bruker 720p forsvinner det her problemet, derfor er det veldig synd at jeg ikke kan se BD filmer i 720p

har også spilt 5-6 i strekk uten å se noe artifacts (da med 720p) , og da burde jeg nok tro det er kabelen som skaper problemer med 1080i?

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Når jeg setter den til 1080i, så får jeg noe som ligner på artifacts på skjermen

Får det med engang jeg skrur den på, omtrent umulig å se når jeg er bare i Crossbar, men merkbart når jeg ser Blu-ray film. Vet ikke om jeg skal skylde på HDMI til DVI kabelen eller PS3

At jeg får artifacts pga overheting med engang jeg skrur på PS3 høres rart ut

Når jeg bruker 720p forsvinner det her problemet, derfor er det veldig synd at jeg ikke kan se BD filmer i 720p

har også spilt 5-6 i strekk uten å se noe artifacts (da med 720p) , og da burde jeg nok tro det er kabelen som skaper problemer med 1080i?

8608608[/snapback]

Kan være tv'en din da??

Jeg har lest at selv om det står "hd ready", er det ikke alle tv'er som støtter 1080i.

Har hatt 0 problemer med min ps3..

Siden alle diskuterer 360 også i tråden, fikk en kompis av meg en sånn 360 som spiste spill.. Han ringte M$ og hun damen i support nektet å tro på at det var en feil på konsollen.. Hun bare: "nej, du måsta ha ristade på konsollen"... jævlig bra :p

han leverte den bare inn igjen på expert og fikk ny..

tror ikke han har hatt problemer med den siden, men jeg vet om flere som klager på m$ sin båndbredde til 360'en.. på ps3'en min får jeg over 1mb/s iallefall (megabyte i sekundet)

Lenke til kommentar

Har hatt PS3 og X360 siden lanseringen på disse maskinene. En må jo si at kvalitets inntrykket til PS3 er høyere, den virker mere gjennomført.

Noe det burde når en tenker på prisen på PS3... Jeg er på min 3 X360 maskin så mitt inntrykk på kvalitet der er vel litt bob bob.

MEN....hadde X360 bare fikset dvd drevets utrolige bråk så hadde mitt kvalitets inntrykk av den stiget betraktelig.

Lenke til kommentar

Kan være tv'en din da??

Jeg har lest at selv om det står "hd ready", er det ikke alle tv'er som støtter 1080i.

Siden alle diskuterer 360 også i tråden, fikk en kompis av meg en sånn 360 som spiste spill.. Han ringte M$ og hun damen i support nektet å tro på at det var en feil på konsollen.. Hun bare: "nej, du måsta ha ristade på konsollen"... jævlig bra :p

tror ikke han har hatt problemer med den siden, men jeg vet om flere som klager på m$ sin båndbredde til 360'en.. på ps3'en min får jeg over 1mb/s iallefall (megabyte i sekundet)

8609038[/snapback]

Den viser 1080i helt fint på Xbox 360. men det er med komponent eller VGA

bruker en HDMi - DVI kabel som følgte med min Viewpia 32", men jeg vet ikke hva jeg skal tro angående PS3 problemet

Vist noen har en PS3 og Viewpia TV med bare DVI så skrik ut.......

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Kan være tv'en din da??

8609038[/snapback]

Den viser 1080i helt fint på Xbox 360. men det er med komponent eller VGA

bruker en HDMi - DVI kabel som følgte med min Viewpia 32", men jeg vet ikke hva jeg skal tro angående PS3 problemet

Vist noen har en PS3 og Viewpia TV med bare DVI så skrik ut.......

8609215[/snapback]

Prøv en vanlig dvi-dvi kabel fra claseren :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...