_norse_ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Eneste problemet jeg har med min Ps3 var at i starten frøs den 2 ganger, og Motorstorm fungerer ikke lenger(har kun spilt det 2-3 timer sammenhengende). Ellers er det lite problemer med maskinen:) 8601089[/snapback] Du har ikke hatt noen problemer med at maskinen henger seg etter de 2 gangene i starten? Min PS3 låser seg rett som det er. Ikke i selve spillene, men mens den skal starte de opp. Skjermen blir svart og ingenting skjer. Avventer og ser hvordan det utvikler seg. For tiden står maskinen mest og samler støv, så jeg får se hva som skjer nå jeg begynner å spille på den regelmessig. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) 1. trynte noen ganger da jeg spillte musikk, men det ble løst etter en oppdatering. 2. bildet er konge selv med billigHDMI'en fra clas ohlson nevnt tidligere. 3. vifta bråker noe, men da jeg startet den opp første gangen, ble den overdøvd av varmepumpa. 4. kontrollen knirker, ja, men det er ikke mye og man legger ikke merke ti ldet når man spiller. 5. smash my PS3. se hvor mange slag med den sleggfa det tar før plasten på toppen ødelegges. 6. nettleseren er OK, men med rom for forbedringer. tar youtube-videoer of flash-animasjoner helt fint. ellers er jeg kjempefornøyd med den, null problemer siden den hang seg i musikkspilleren. Endret 14. mai 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) har et problem med min PS3 Når jeg setter den til 1080i, så får jeg noe som ligner på artifacts på skjermen Får det med engang jeg skrur den på, omtrent umulig å se når jeg er bare i Crossbar, men merkbart når jeg ser Blu-ray film. Vet ikke om jeg skal skylde på HDMI til DVI kabelen eller PS3 At jeg får artifacts pga overheting med engang jeg skrur på PS3 høres rart ut Når jeg bruker 720p forsvinner det her problemet, derfor er det veldig synd at jeg ikke kan se BD filmer i 720p har også spilt 5-6 i strekk uten å se noe artifacts (da med 720p) , og da burde jeg nok tro det er kabelen som skaper problemer med 1080i? Endret 14. mai 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har hatt null problem med min maskin.. null frys, ikke noe viftestøy, kontrollen fungerer osv. Så jeg mener det er ganske bra kvalitet på Ps3 = ) utifra min erfaring med min egen Ps3 og etter det jeg har lest av hva andre har skrevet om den. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 har et problem med min PS3 Når jeg setter den til 1080i, så får jeg noe som ligner på artifacts på skjermen Får det med engang jeg skrur den på, omtrent umulig å se når jeg er bare i Crossbar, men merkbart når jeg ser Blu-ray film. Vet ikke om jeg skal skylde på HDMI til DVI kabelen eller PS3 At jeg får artifacts pga overheting med engang jeg skrur på PS3 høres rart ut Når jeg bruker 720p forsvinner det her problemet, derfor er det veldig synd at jeg ikke kan se BD filmer i 720p har også spilt 5-6 i strekk uten å se noe artifacts (da med 720p) , og da burde jeg nok tro det er kabelen som skaper problemer med 1080i? 8608608[/snapback] Kan være tv'en din da?? Jeg har lest at selv om det står "hd ready", er det ikke alle tv'er som støtter 1080i. Har hatt 0 problemer med min ps3.. Siden alle diskuterer 360 også i tråden, fikk en kompis av meg en sånn 360 som spiste spill.. Han ringte M$ og hun damen i support nektet å tro på at det var en feil på konsollen.. Hun bare: "nej, du måsta ha ristade på konsollen"... jævlig bra han leverte den bare inn igjen på expert og fikk ny.. tror ikke han har hatt problemer med den siden, men jeg vet om flere som klager på m$ sin båndbredde til 360'en.. på ps3'en min får jeg over 1mb/s iallefall (megabyte i sekundet) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har hatt PS3 og X360 siden lanseringen på disse maskinene. En må jo si at kvalitets inntrykket til PS3 er høyere, den virker mere gjennomført. Noe det burde når en tenker på prisen på PS3... Jeg er på min 3 X360 maskin så mitt inntrykk på kvalitet der er vel litt bob bob. MEN....hadde X360 bare fikset dvd drevets utrolige bråk så hadde mitt kvalitets inntrykk av den stiget betraktelig. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) har et problem med min PS3 Kan være tv'en din da?? Jeg har lest at selv om det står "hd ready", er det ikke alle tv'er som støtter 1080i. Har hatt 0 problemer med min ps3.. Siden alle diskuterer 360 også i tråden, fikk en kompis av meg en sånn 360 som spiste spill.. Han ringte M$ og hun damen i support nektet å tro på at det var en feil på konsollen.. Hun bare: "nej, du måsta ha ristade på konsollen"... jævlig bra han leverte den bare inn igjen på expert og fikk ny.. tror ikke han har hatt problemer med den siden, men jeg vet om flere som klager på m$ sin båndbredde til 360'en.. på ps3'en min får jeg over 1mb/s iallefall (megabyte i sekundet) 8609038[/snapback] Den viser 1080i helt fint på Xbox 360. men det er med komponent eller VGA bruker en HDMi - DVI kabel som følgte med min Viewpia 32", men jeg vet ikke hva jeg skal tro angående PS3 problemet Vist noen har en PS3 og Viewpia TV med bare DVI så skrik ut....... Endret 14. mai 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 har et problem med min PS3 Kan være tv'en din da?? Jeg har lest at selv om det står "hd ready", er det ikke alle tv'er som støtter 1080i. Har hatt 0 problemer med min ps3.. Siden alle diskuterer 360 også i tråden, fikk en kompis av meg en sånn 360 som spiste spill.. Han ringte M$ og hun damen i support nektet å tro på at det var en feil på konsollen.. Hun bare: "nej, du måsta ha ristade på konsollen"... jævlig bra han leverte den bare inn igjen på expert og fikk ny.. tror ikke han har hatt problemer med den siden, men jeg vet om flere som klager på m$ sin båndbredde til 360'en.. på ps3'en min får jeg over 1mb/s iallefall (megabyte i sekundet) 8609038[/snapback] Den viser 1080i helt fint på Xbox 360. men det er med komponent eller VGA bruker en HDMi - DVI kabel som følgte med min Viewpia 32", men jeg vet ikke hva jeg skal tro angående PS3 problemet Vist noen har en PS3 og Viewpia TV med bare DVI så skrik ut....... 8609215[/snapback] Prøv en vanlig dvi-dvi kabel fra claseren :-) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Jeg har en DVI til DVI kabel liggende Får prøve meg med en sånn Endret 14. mai 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har en DVI til DVI kabel liggende Får prøve meg med en sånn 8609958[/snapback] Det kan jo være en tanke at kanskje ps3 på så høy oppløsning "pøser" ut en HZ som skjermen ikke takler. Jo høyere oppløsning, jo lavere hz støtter somregel skjermer. 360 kjører ati gpu, ps3 kjører nvidia, så output er gjerne ikke helt identisk Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Alle HD signaler er i 60hz 8614520[/snapback] ok.. det visste jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå