Gå til innhold

webshop, prisguide og lagerstatus

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at nettbutikker kan ha varen på lager i prisguide i dager når de ikke har varen på lager, ikke har hatt varen på lager og varen er ubekreftet mot slutten av måneden? I dette tilfellet irriterer jeg meg over lagerstatusen som kommer på Znote6224w.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, denne hører kanskje bedre inn under Tilbakemeldinger -> Prisguide, men siden jeg fant den skal jeg svare likevel ;-)

I dag oppgir Netshop til oss at de har 80 stk av denne varen på lager. Derfor viser prisguiden 50-100 på lager av denne varen. Det kan se ut som om Netshop venter et parti inn av disse maskinene, men jeg må nesten sjekke opp med dem for å finne ut hvorfor de sier til oss at de har 80 lager, mens på sine egne sider har leveringstid.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
....Det kan se ut som om Netshop venter et parti inn av disse maskinene, men jeg må nesten sjekke opp med dem for å finne ut hvorfor de sier til oss at de har 80 lager, mens på sine egne sider har leveringstid.

Mvh,

Amund

8600930[/snapback]

Hei,

La meg bare minne om at dette gjelder mange varer fra flere av webbutikkene.

Har flere erfaringer med at prisguidens varestatus og webshopen sin ikke stemmer overens.

Så hvis du allikevel skal ned den stien, anbefaler jeg en litt bredere undersøkelse enn for ett enkelt produkt.

Ellers er det bare å takke for en super prisguide!

Lenke til kommentar
Har flere erfaringer med at prisguidens varestatus og webshopen sin ikke stemmer overens.

Da vil vi veldig gjerne ha tips om hva som er galt slik at vi kan få sjekket det opp. Tips oss her, send oss en epost, eller legg inn varsling nederst på produktsiden så ser vi på saken.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...