Prodigal Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har 10ms lokalt! Det skal jo være 1ms! Når ikke jeg finner ut av dette problemet hvem skal da gjøre det? (har holdt på med pc så lenge jeg kan huske. Var veldig god til å legge ting i søppelkurven i fem års alderen! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hvem sier det skal være 1ms lokalt??? Jeg skal ihvertfall ikke fikse det Lenke til kommentar
damned Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 har du full hastighet lokalt da? hvor lokalt er det snakk om? er det slikt til alle maskinene du pinger lokalt? jeg la senest noe i søppelkurven i dag... så vet du det Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Om du har Win2k står det vel <10ms; altså mindre enn 10ms. Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Om du har Win2k står det vel <10ms; altså mindre enn 10ms. Rett det han seier Men kan jo sei kanskje sånn .."mulige grunn" -> lengde på kabel? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ingen her som med hånden på hjertet kan si at de merker forskjell mellom 1ms og 10ms.. tviler jeg på.. (ihvertfall i spill) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ingen her som med hånden på hjertet kan si at de merker forskjell mellom 1ms og 10ms.. tviler jeg på.. (ihvertfall i spill) å hærregud.. JO.. hvis jeg har 10 i ping i cs, så rekker jeg å trykke på fire.. og tenne meg en røyk før kula treffer motstanderen i huet! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 jajja eg ville ikkje brydd meg test med fleire pakker da.. kansje litt større pakker? men.. 10ms er ikkje gale.. viss du ikkje merker det på noko anna en under pingen så drit i det.. når eg har problem, får eg ikkje pakkane fram engang.. då kan du begynne å ta det opp på forumet.. test drivere å hastighet kortet er på, IP osv.. kansje der kan ha noko med saken at det er trafikk på nettverket du sei ingenting om størelsen på nettverket.. -KIm- Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ingen her som med hånden på hjertet kan si at de merker forskjell mellom 1ms og 10ms.. tviler jeg på.. (ihvertfall i spill) å hærregud.. JO.. hvis jeg har 10 i ping i cs, så rekker jeg å trykke på fire.. og tenne meg en røyk før kula treffer motstanderen i huet! hvis motstanderen er langt unna da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå