Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treg internett til tider, selv med 4mbit.

Anbefalte innlegg

Jeg har Ventelo Bluecom eller noe. Det er 3 PC'r som deler på samme internett over nettverk. Ingen switch eller noko. Men problemet er som sagt at jeg har noen ganger VELDIG tregt internett. Noen ganger måler jeg 50kb/t noen ganger 300kb/s men igjen, noen ganger slik som den skal være 3500kb/s. Noe som også er rart er at når jeg har har übertregt internett har en av de andre pc'ne på nettverket helt toppfin internett.

Jeg har fulgt "anti-spyware-tråden" her på diskusjon.no og jeg har ikke noe av den slags. Finner heller ikke noe virus. Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp. Den ene PC'n er av og den andre som sagt brukt til WoW. Jeg logget meg på en av den data'n som var avskrudd og klikket meg in på itavisen.no og sjekket ut "speedometeret". altså en linjetest. der fikk jeg 4,95mbit, og her på pcn min får jeg under 0,1mbit - 0,3mbit.

Endret av thanat0s
Lenke til kommentar

Du sier det går tregt hos deg, mens det går kjapt hos de andre.

Jeg ville sett i prosesslisten og sjekket om det er n oe som spiser mye minne/cpu.. Kan være antivirus, crashdump, m.m. Prøv også en annen nettleser, se om den klarer det bedre (www.getfirefox.com)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...