Gå til innhold

Skjermkort i bærbar

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter og vurderer etpar forskjellige acer maskiner til rundt 7-8000kr. Ser jeg kan få med skjermkort som NV-7300 og ATI X1100, ATI X1300.

Hva bør jeg satse på? er NV-7300 godt nok til det meste av spill idag? hvordan er ytelsesforskjellen mellom disse skjerkortene?

Foreløpig så har jeg bestemt meg for denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=130350&mlevel=190101

Virker som etgreit valg.

Noen komentarer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i samme prisklasse finner du også denne som har et ATI X1600 skjermkort som vil yte over dobbelt så bra som Go7300.

8600003[/snapback]

Nja/nei. Maskinen er ribba for det meste bortsett fra skjermkort :) + at favorittmerket mitt er acer :) Dette grunnet at jeg har hatt veldig god erfaring med de når det gjelder service hos reparasjonsverkstedene.

Lenke til kommentar
Vis du vurderer den, hvilket spill har du tenkt å spille?

8607443[/snapback]

For å si det helt ærlig, så har jeg ikke åpnet et eneste spill på 2 år. Har ikke tid lenger grunnet unger, bikkje, kjerring og husprosjekt. Men likevel så vil jeg ikke utelate denne muligheten hvis det skulle dukke opp en ledig stund en gang :) Det er ikke meg å kjøpe en maskin med integrert grafikk/chipset.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...