Alexander Schindler Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Guillermo del Toro leverer en aldri så liten genistrek med "Pans Labyrint". Han blander historisk fakta med en god fantasifortelling til et mørkt og gripende eventyr. Det spørs bare om DVD-utgaven er en prins i padda, eller gråstein i magen på trollet. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Selve filmen er et mesterverk og fortjener 10/10, og da er det rett og slett en skam at det er totalt blottet for ekstramateriale. Det er mye interessant som kunne vært med: hvordan faunen ble laget/spilt, pale man, konseptskisser og selvsagt intervju med del Toro og fortellerspor. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Så den for første gang for et par dager siden, og ble nesten satt ut av hvor fullkomment perfekt den føles i alle detaljer. Både musikken, historien og karakterene fremstår som svært troverdige og plassert akkurat der de hører hjemme, som de siste brikkene i et litt vågalt puslespill. Jeg hadde _den_ godfølelsen hele veien da jeg så denne filmen, helt herlig! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 En film jeg ikke har prioritert, men jeg skal få sett den så snart anledningen byr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg