nessin Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Skal kjøpe meg et digitalkamera og har følgende krav: *Rundt 3Mpixler *Helst 3x zoom eller mer *Lite og kompakt slik at det ikke ender opp hjemme *CF,SM eller xD minnekort *Mulighet for manuelle innstillinger *Maks pris på rundt 5000kr Legger mest vekt på bildekvaliteten, den bør være veldig bra i forhold til pris. Skal bruke det til dagligdags bruk, men det må være bra til å ta landskaps bilder(naturbilder) og bilder med svak belysning(nattbilder). God makro er ikke så viktig, men er kjekt og ha. Har tenkt på en av disse (ca. prioritert rekkefølge): *Canon S30 *Olympus C-4000 *Olympus C-730 *Canon Ixus 330(vil dette komme med 3Mpixler i nærmeste fremtid?) *Olympus C-50(litt dyrere, men regner med at det faller i pris snart?) *Nikon 4300 Noen flere jeg bør tenke på? Kommer Canon G2 til å falle ned mot min prisklasse en gang i nær fremtid? Håper at noen vil gi meg noen tips til hvilket kamera jeg burde kjøpe og forteller litt om sine erfaringer om overnevnte kameraer. -- God Jul Og Godt Nytt År :-) Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg kjøpte meg nettopp et Sony Cyber-shot DSC-P71 til 3600kr, sinnsykt bra kamera, du får veldig mye for pengene! Bildekvaliteten er svært bra! Lenke til kommentar
hahomdal Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg er forsåvidt i samme situasjon som deg og har den siste tiden lest endel reviews av kameraer på nettet. Der har jeg bl.a. lest at noen anbefaler Minolta DiMAGE F100 framfor Olympus C-50Z. Det kan jo være verdt å ta en liten kikk på det også Mvh Hans Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg vil anbefale Konica KD-400Z, det har alt du er ute etter, unntatt manuelle innstillinger. Bildekvaliteten er topp, og det er et raskt, solid,lite kamera. Ekstra batteri anbefales. lqpl Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hva med canon digital ixus v3 ? Lenke til kommentar
nessin Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 hva med canon digital ixus v3 ? Nei, jeg vil heller ha 3x optisk zoom enn 3Mpixler. Har funnet ut at det blir C-730uz, S30 eller C-50. -- Godt Nytt År Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå