pmiddy Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen som kan si meg åssen jeg lager dette håret ;P? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen som kan si meg åssen jeg lager dette håret ;P? 8599297[/snapback] betal en stylist X$ så har d den looken på en time =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg vil tippe ut i fra erfaringer. Ta først å skyll håret, og tørk det med håndduk. Bruk Renati, ID eller lignende (Myk voks) å bruk meget lite! bare dra fingrene lett ut i håret. Så tar du litt på fingertuppene, å drar ut tuppene nederst.... form så panneluggen slik den skal være... Spray på litt hårspray så det blir litt stivt hold i det, uten at det blir vått, bare bittelitt rundt... Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 det er så jævla digg hår.. Skal prøve det olsen, noen andre som har ideer? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 det er så jævla digg hår.. Skal prøve det olsen, noen andre som har ideer? 8599434[/snapback] Spar litt hår, hvis du ikke har lengde på det fra før. Deretter tar du med bildet til en frisør og sier at du vil se sånn ut på håret. Værre enn det er det ikke Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hva med å ikke dusje på ei uke, også tar du en kam/børste og får det så mye som mulig nedover, med litt slit!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå