SwayDizzle Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg har nettopp kjøpt en HP DV9000. Jeg prøver nå og koble den til min HDTV (Philips Cineos LCD HDTV). Jeg bruker HDMI utgangen på laptopen direkte i HDMI inngangen på TVen. PCen kom med Windows Vista Premium Home Edition (32 bits). Skjermkortet er GeForce 7600. Jeg har hentet ned de nyeste driverene. Nå har jeg prøvd lenge og gikk lei, er det noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 har du prøvd høyreklikke, egenskaper, skjerminstilinger? eller prøve å velge det med nividia driverne? Lenke til kommentar
SwayDizzle Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, jeg har prøvd å klone bildet, prøvd å sette TVen som hovedskjerm...forandre oppløsningen...alt...men det funker bare ikke. Får ikke bilde i det hele tatt, men windows registrer at det er en TV der...synes det er litt merkelig... Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Laptopen din har ikke en Fn-knapp og en tast du kan bytte mellom skjermene med? På min kan jeg trykke Fn + F5 (merket med CRT/LCD) for å veksle mellom ekstern og integrert skjerm. Vet ikke hur dette er på HP. Edit: tror du kan trykke Fn+F4 på DV9000, hvis du ikke har prøvd det Endret 15. mai 2007 av Pellick Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen TV takler ikke å ha PC tilkoblet HDMI. Har du sjekket manaulen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå