Gå til innhold

Tony Hawk's Proving Ground

Anbefalte innlegg

THPS8 skulle kjørt på TH:AW prinsippet. Dag og natt, man kan sove og gjøre litt hverdagslige ting. Det hadde vært noe i et skikkelig skatespill :)

8600513[/snapback]

det synes ikke jeg..

AW var en av de dårligste THPS spillene.. synes nå jeg..

THUG1 var det beste synes jeg men var ikke så gøy i lengden

likte story moden der og alt det.. det som var fett..

men i AW så ble det plutselig ett helt annet spill

ble liksom ikke så mye skatingspill med free running og sykling og sånt..

8606929[/snapback]

Litt av sjarmen bak skating er selve miljøet du er inne i. Jeg sier ikke at man bør lage et world of skatecraft, men det er kult med litt ekstra stæsj og effekter når det har positive og negative konsekvenser for gameplayet i spillet. For eksempel natt/dag, effekter og "oppdrag" som er uavhengig av main storyline og som gjerne står til skatemiljøet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er de 4 første screenshotsa fra spillet. TRYKK!

imponerte meg lite ja.. :hrm:

8615211[/snapback]

Ser spennende ut, håper Neversoft klarer å få til et skikkelig "kick ass" spill nå. THP8 ble ikke på langt nær så bra som det kunne ha vært. Spesielt skuffende da demoen var veldig bra :hrm: Jeg gleder meg uansett :)

Lenke til kommentar

Kven har sagt at realisme er oppskrifta til eit underhaldande spel? Eg er spent på Skate, TH-serien har blitt alt for urealistisk og overveldande. Likevel er det eit spel, mykje av moroa ligg i at du kan gjere ting som i verkelegheita ikkje er mogleg.

Lenke til kommentar
Syns ikke det gjelder skatespill jeg men... Har venta på ett realistisk skatespill så lenge jeg kan huske, så håper Skate svarer til forventningene

8620585[/snapback]

Jeg tror de svarer til forventningene om en realistisk skatesimulator, men jeg bare håper at de klarer å lage litt moro ut av det også. Challenges med en god storyline + en del sideoppdrag som kan pusles med inn i evigheten :p Håper på et stoooooort brett også. Sånn at jeg finner nye ting hver gang jeg starter spillet på en måte :p

Men faen.. Sorry :p Ble litt mye OT om Skate vs. TH her nå..

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Kven har sagt at realisme er oppskrifta til eit underhaldande spel? Eg er spent på Skate, TH-serien har blitt alt for urealistisk og overveldande. Likevel er det eit spel, mykje av moroa ligg i at du kan gjere ting som i verkelegheita ikkje er mogleg.

8620560[/snapback]

Absolutt helt enig med deg. Grunnen til at jeg ser mer frem til Skate fremfor Tony & Co, er ikke grunnet realismen i Skate, eller mangelen på den i Tony. Det er nok heller det at det ikke er morsomt å dra av de ulike triksene i Tony Hawk. Det er ikke et mestringsmoment i spillet. Man trykker firkanten og en tilfeldig piltast, og vips så har man dratt av et triks. Videre spiller det ingen rolle for oss som spiller hvilket triks vi tar av, så lenge vi ikke har tatt det før. I Skate er hvert triks en utfordring å ta, og ingen er like. Mens i Tony er utfordringen hvor lang kombo du klarer å holde. Ikke like spennende synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Blir vel sånn så folk som vet hva skating dreier seg om, og vet hvor krevende det kan være å sette ett tricks spiller Skate..

Mens de som bare vil ta million combo's holder seg til Tony Hawk ; )

8620537[/snapback]

Jeg er enig med deg jeg!

jeg er en som liker spill hvor det krever litt og thps suger ba*** når det kommer til det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...